اقدامات کادر درمان و گروه‌های جهادی جلوه‌هایی از بندگی خداوند است
کد خبر: 3915102
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

اقدامات کادر درمان و گروه‌های جهادی جلوه‌هایی از بندگی خداوند است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدن گفت: ازخودگذشتگی، انجام وظیفه و از همه مهم‌تر فعالیت بر اساس عشق و ایمان کادر درمان، گروه‌های جهادی و مردمی جلوه‌هایی از بندگی خداوند است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده رهبری در استان امروز، پنجشنبه 16 مردادماه در دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و گروه جهادی طلاب اعزامی از قم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت، با بیان اینکه عید غدیر، عید ولایت است، گفت: ولایت به معنای مدیریت جامعه بوده و یک شعبه از آن رسیدگی به مشکلات مردم، حل آن‌ها و تدبیر امور جامعه است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان با تقدیر از زحمات کادر پزشکی، پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: تلاش کادر درمان و گروه‌های جهادی در زمینه کرونا، تجلی بارزی از عید قربان و غدیر است.

وی گفت: ازخودگذشتگی، ایثار، انجام وظیفه و از همه مهم‌تر فعالیت بر اساس عشق و ایمان و حتی همراه کردن خانواده در این عرصه از نمونه صفات کادر درمان و گروه‌های جهادی بوده که جلوه‌هایی از بندگی خداوند است.

محامی اقدامات گروه‌های جهادی در کمک به فعالان جبهه سلامت و یاری‌گری بیماران را عاملی برای تقویت روحیه کادر درمان و افراد بیمار قلمداد کرد و افزود: حضور نیروهای جهادی در کنار بیماران و کادر درمان، باعث می‌شود که آنان احساس تنهایی نکنند.

وی با اشاره به تشویق و تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش‌های صورت گرفته برای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: به واسطه نیابت از مقام معظم رهبری، سلام معظم له را به شما ابلاغ می‌کنم.

امام جمعه زاهدان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سیستان‌وبلوچستان برای مبارزه با ویروس کرونا و ابراز مسرت از خروج استان از وضعیت هشدار، افزود: این‌ها نتیجه آموزش و اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و سایر گروه‌ها و افراد است که امیدوارم این روند تداوم پیدا کند.

انتهای پیام
captcha