نیروی فعال و جوان بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3915108
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

نیروی فعال و جوان بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است

معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز گفت: بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی داشتن نیروهای فعال و جوان است که با خلاقیت و نوآوری خود توانسته‌اند این نهاد را به اهداف خود برساند.

نیروی فعال و جوان بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است

محمود شکریان، معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با تبریک فرا رسیدن 16 مرداد چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی به اعضا و همکاران این نهاد انقلابی اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی و علمی است که با مجاهدت‌های اعضای این مجموعه عظیم و ارزشمند، توانسته نقش بسزایی در ارتقای شاخص‌های علمی و آموزشی کشور ایفا کند و روز به روز با تاسی از منویات مقام معظم رهبری بالنده‌تر و شکوفاتر شود.
وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی داشتن نیروهای فعال و جوان است که با خلاقیت و نوآوری خود توانسته‌اند این نهاد را به اهداف خود برساند.
شکریان با بیان اینکه جهاددانشگاهی طی 40سال فعالیت خود در حوزه‌های مختلف آموزشی موفق عمل کرده است، گفت: آموزش‌های جهاددانشگاهی همواره متناسب با نیاز روز جامعه و در راستای ارتقای سطح تخصصی افراد است.
این مسئول بیان کرد: جهاددانشگاهی دارای شبکه آموزشی پیشرفته‌ای در سراسر کشور و از جمله استان البرز است که با برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، ضمن خدمت کارکنان دولت و ... کمک قابل توجهی به نظام آموزشی کشور نموده است.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر جهاددانشگاهی به انعقاد تفاهم نامه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف پرداخته است، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی با شهرداری‌های و دهیاری‌ها و همچنین تفاهم‌نامه آموزشی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آن جمله‌اند.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز با تاکید بر اینکه کیفیت مهمترین اصل در برگزاری دوره‌های آموزشی در جهاددانشگاهی است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی و منابعی که در اختیار آن است، تاکنون نمره قابل قبولی در امر آموزش کسب نموده است و در تلاشیم که به نقطه های مطلوبی دست یابیم.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی واحد البرز در دوران شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با توجه به اینکه برگزاری دوره‌های آموزش مجازی جزو اولین تجربه های جهاددانشگاهی واحد البرز است توانستیم موفق عمل کنیم و تاکنون فراگیران زیادی جذب دوره‌های مجازی واحد البرز شده‌اند.
شکریان به مزیت‌های برگزاری آموزش مجازی از جمله کاهش هزینه‌های رفت و آمد، ارتباط مستقیم فراگیر با مدرس، فرصت تکرار مطالب تدریس شده و ... اشاره کرد.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی البرز در پایان ابراز امیدواری کرد که جهاددانشگاهی با ورود به عرصه‌های جدید و پیشرفته آموزش بیش از پیش بتواند به یاری نظام آموزشی کشور بپردازد.

انتهای پیام
captcha