اصفهان را بیشتر بشناسید
کد خبر: 3922421
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

اصفهان را بیشتر بشناسید

سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل  با ارائه مطالبی پیرامون رجال،  مشاهیر و فرهنگ اصفهان ، شهرستان ها و ملل، اصفهان را بیشتر به مخاطب می شناساند.

اصفهان را بیشتر بشناسید

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل در این خصوص گفت: سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سال 95 راه اندازی و از همان زمان سعی شد متناسب با نیازهای این مرکز و مخاطبان مطالبی تهیه و در آن بارگذاری شود.

رضوان پورعصار اظهار کرد: این سایت اخیرا مورد بازنگری قرار گرفته، ایرادات آن رفع شده است و پویاتر از گذشته فعالیت می‌کند تا شأن و ماهیت فعالیت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حفظ شود.

وی افزود: سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل قسمت‌هایی شامل اصفهان پژوهی، رویدادها، آموزش، فراخوان و ارتباط با ما داردکه همه اطلاعات آن به روز است.

وی ادامه داد: در بخش اصفهان پژوهی مخاطب اطلاعاتی شامل درباره اصفهان، شهرستان‌ها، ملل، رجال و مشاهیر، اصفهان گردی، مقالات و یادداشت‌ها، فرهنگ اصفهان، معرفی 100 کتاب انتشار مرکز را مشاهده می کند و در بخش رویدادها از اخبار و دیدارها با فرزانگان، همایش‌ها و فعالیت‌های چند رسانه‌ای آگاهی می‌یابد.

وی تصریح کرد: قسمت آموزش نیز به کارگاه‌های برگزار شده و کارگاه‌هایی که در آینده قرار است برگزار شود و قسمت فراخوان به مقالات، یادگاری‌های اصفهان، فرهنگ عامه و اصفهان شناخت می‌پردازد.

گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با اصفهان می‌توانند به سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به نشانی به نشانی https://cois.ir/fa/   مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha