پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3923360
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
در استان اصفهان انجام شد؛

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان کمیته امداد

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در پنج ماهه نخست امسال، بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان برای خرید و بازسازی مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، عباسعلی زارعان، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار کرد: ۱۶۵ خدمت در زمینه احداث، خرید، تعمیر و بازسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه‌کرد بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان در پنج ماهه نخست امسال ارائه شد.

وی ادامه داد: بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ به صورت کمک بلاعوض به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان افزود: سه میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان نیز در این بازه زمانی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به مسکن مددجویان اختصاص یافته است.

زارعان بیان کرد: مسکن با وجود اینکه خدمتی گران در مجموعه خدمات کمیته امداد محسوب می‌شود، ولی در بهبود شرایط مددجویان بسیار مؤثر است. خیران عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان، کمک‌های نقدی خود را در این زمینه به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واریز کنند.

انتهای پیام
captcha