تولید و پخش کلیپ قرائت آیات قرآن متناسب با ایام اربعین
کد خبر: 3923702
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

تولید و پخش کلیپ قرائت آیات قرآن متناسب با ایام اربعین

کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، با اجرای طرح «با قرآن تا اربعین» آیات متناسب با ایام اربعین را در قالب کلیپ منتشر می‌کند.

به گزارش ایکنا، کارگروه قرآن کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با توجه به عدم حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین سال جاری و با تمرکز بر ارائه برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی به تولید کلیپ‌ها و برنامه‌های فرهنگی و انتشار آنها در فضای مجازی اقدام کرده است.

یکی از این برنامه‌ها تولید کلیپ قرائت آیات قرآن کریم متناسب با ایام اربعین است. این کلیپ‌ها با عنوان «با قرآن تا اربعین» در اینستاگرام کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین به نشانی insta.arbaeen@ و سایت این کمیته به نشانی http://alarbaeen.ir منتشر می‌شود.

هدف از اجرای این طرح، تشویق مردم به قرائت قرآن و به ویژه آشنایی با آیات متناسب با ایام اربعین است. تا کنون پنج کلیپ قرآنی شامل قرائت‌های فاخر از آیات یک تا چهار سوره مبارکه الرحمن با صدای راغب مصطفی غلوش، آیات 45 تا 47 سوره مبارکه مدثر با صدای عبدالباسط، آیات پنج تا هشت سوره مبارکه ضحی با صدای محمود شحات، آیه دوم سوره مبارکه جن با صدای استاد ابوالقاسمی و آیه 74 سوره مبارکه زمر با صدای حامد علیزاده منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha