اعزام مبلغان تخصصی کودک و نوجوان به مساجد اصفهان
کد خبر: 3924078
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

اعزام مبلغان تخصصی کودک و نوجوان به مساجد اصفهان

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از فعالیت طلاب متخصص در حوزه کودک و نوجوان در مساجد دارای فضای باز با محوریت امیدواری و افزایش نشاط و شادابی خبر داد.

مبلغان تخصصی کودک و نوجوان به مساجد اصفهان اعزام می‌شوند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام، مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگی تبلیغی، اعزام مبلغان تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است، اظهار کرد: با توجه به آموزش‌ها و توانمندی‌های طلابی که در عرصه کودک و نوجوان فعال‌اند و مهارت‌های لازم را برای ارتباط با نوجوانان آموزش دیده‌اند، این برنامه مهم انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر برخی شرایط در عرصه تبلیغ، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی با حدود ۲۰۰ مرکز فرهنگی استان اصفهان که با همکاری بنیاد فرهنگی المهدی(عج) خواهد بود، طلاب متخصص در حوزه کودک و نوجوان با حضور در مساجدی که فضای باز دارند، برای مخاطبان خود برنامه‌های تربیتی با محوریت امیدواری و افزایش نشاط و شادابی انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام اهتمام با تأکید بر ضرورت گسترش فضای نشاط و امید در جامعه به ویژه در میان نسل‌های جدید، تصریح کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب، نقش امید را برای تحقق تمدن نوین اسلامی به عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته‌اند، بنا داریم در این طرح افزایش امیدواری و هویت‌بخشی به مخاطبان را در دستورکار قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: امروزه بر اساس تحقیقات تجربی اثبات شده یکی از عواملی که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، موضوع نشاط و شادی سالم است؛ از این‌رو در این طرح الگوهای نشاط و شادی سالم را برای نوجوان‌ها توسط مبلغان توانمند و متخصص ارائه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: یکی از امتیازات طرح اعزام مبلغان تخصصی کودک و نوجوان، این است که هر مبلغ در مجموعه فرهنگی فعالیت در فضای مجاز خواهد داشت یا از طریق فضای مجازی، کانالی ارتباطی را با بچه‌های مسجد و کانون فرهنگی ایجاد کرده و یا به عنوان پاسخگو در کانال مسجد که قبلاً راه‌اندازی شده است، فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha