اصفهان؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3924121
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

اصفهان؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بیان کرد: مسابقات سراسری حفظ قرآن مددجویان کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان و به شکل غیرحضوری در حال برگزاری است.

کمیته امداد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار کرد: مسابقات سراسری حفظ قرآن مددجویان کمیته امداد که بخشی از جشنواره فرهنگی و هنری باران وحی است، به میزبانی استان اصفهان و به شکل غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی افزود: ۸۷ مددجوی حافظ قرآن کریم از ۲۴ استان در این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه‌های برخط ارتباط تصویری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

زارع با یادآوری اینکه این مسابقات به صورت رسمی از دیروز شروع به کار کرده است، گفت: امروز و فردا نیز مسابقه‌دهندگان در دو گروه مجزای آقایان و بانوان و در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: این مددجویان از میان ۲۱۰۰ نفر که در مراحل استانی این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند، انتخاب شدند و به این مرحله راه یافتند.

زارع کاهش نیافتن خدمت‌رسانی به مددجویان در شرایط کرونا را یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد اصفهان بیان کرد و افزود: استفاده از سامانه‌های برخط و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فضای مجازی هم در بعد خدمت‌رسانی و هم در بعد جذب مشارکت‌های مردمی، از برنامه‌های پیش‌روی این نهاد است.

انتهای پیام
captcha