بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب، آفت دفاع مقدس است
کد خبر: 3924976
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب، آفت دفاع مقدس است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آفتی که دفاع مقدس را تهدید می‌کند، این است که به ارزش‌های اصلی انقلاب بی‌توجه بوده و فقط به فکر منافع دنیوی باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان گفت:

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، درباره ثمرات و دستاوردهای دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس انقلاب را بیمه و مرزها و عزت کشور را حفظ کرد. در واقع شهدا با هستی خود نظام اسلامی را بیمه کردند و به دشمنان اسلام ضربه زدند و این بزرگترین دستاورد است.

وی افزود: ما می‌خواستیم انقلاب حفظ شود، اسلام ضربه نبیند، کشور و مردم عزت و غرور و افتخار داشته باشند و در مقابل بیگانه ذلیل نباشند که دفاع مقدس همه این دستاوردهای بزرگ را برای ما به همراه داشت.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: کسانی که در این نظام به قدرت می‌رسند یا جایگاه و مقامی پیدا می‌کنند، به خودشان نبالند، باید خود را مدیون شهدا بدانند و راه و اندیشه آنان یعنی خدمت به محرومان و فداکاری در راه عقیده را فراموش نکنند، ولی معمولا یادشان می‌رود که چه دستاوردهایی داریم و چه کسانی برای آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این تذکری است که باید به مسئولان در تمام رده‌ها برای پاسداری از دستاورد خون شهدا داد و اسلام، عدالت اسلامی، مبارزه با ظلم و استقامت در مقابل بیگانه، درس‌هایی است که مسئولان نباید از یاد ببرند.

حجت‌الاسلام رهبر بیان کرد: هر انقلابی اگر از مسیر خودش منحرف شود، آفت است. اگر فریب قدرت و بیگانه را بخوریم، فقط به فکر دنیا بوده و به ارزش‌های اصلی بی‌توجه باشیم، آفت دیگری گریبان‌گیرمان می‌شود. چهل سال است که برای نظام اسلامی خون دل‌ها خورده و زحماتی کشیده شده است. آفت این است که این مسائل و اصول انقلاب را از یاد ببریم. مسئولان نباید این‌قدر سیم خاردار بین خودشان و مردم بکشند، مردمی که صاحبان اصلی انقلاب هستند و فرزندان و پدران و برادرشان شهید شده‌اند. فاصله‌هایی را که میان مردم و مسئولان به وجود آمده است، باید از میان برد؛ این فاصله‌ها با ایده انقلابی همخوانی ندارد. مسئولان همواره باید با مردم رو در رو باشند تا مستقیم حرف آنها را بشنوند و این گرانی‌ها، فشارها، بی‌عدالتی‌ها و بیماری‌ها را در نظر داشته باشند و تمام توجهشان معطوف به خدمت به مردم باشد.

انتهای پیام
captcha