اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی
کد خبر: 3931837
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: یک خیر نیک‌اندیش ۷ هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش بیش از 5 میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

اهدای هفت هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، عباسعلی زارعان، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر، ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در جامعه تحت حمایت این نهاد مشغول کسب علم و دانش هستند، اظهار کرد: یکی از خیران نیک‌اندیش، هفت هزار بسته نوشت‌افزار به این فرزندان نیازمند اهدا کرد.

وی ادامه داد: این تعداد بسته تحصیلی با اولویت دانش‌آموزان ساکن در شهرستان‌ها و مناطق محروم استان توزیع می‌شود. ارزش اقلام اهدایی، بیش از پنج میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال است.

زارعان با تأکید بر اهمیت تحصیل باکیفیت برای ساخت آینده روشن دانش‌آموزان، یادآور شد: این مسئله برای جامعه تحت حمایت این نهاد که از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر هستند، از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و بر همین اساس، تلاش امدادگران اصفهانی بر فراهم کردن بستر تحصیل مناسب برای این عزیزان متمرکز شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر نوشت‌افزار و سایر کمک‌های خیران و نیکوکاران، از ابتدای سال تحصیلی تاکنون، بیش از ۲۵ میلیارد ریال نیز از محل منابع کمیته امداد و بودجه دولتی به این فرزندان پرداخت شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پایان تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خدمات مراکز و مؤسسات آموزشی و کمک آموزشی نیز یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد اصفهان در این زمینه است که خوشبختانه با استقبال خوب صاحبان این مراکز، خدمات قابل توجهی به ویژه در زمینه کنکور به دانش‌آموزان تحت حمایت ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha