مشارکت ۲۶ اصفهانی در مسابقات ملی قرآن کریم
کد خبر: 3932368
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

مشارکت ۲۶ اصفهانی در مسابقات ملی قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۲۶ نفر از فعالان حوزه قرآنی در اصفهان در چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

مسابقات ملی قرآن کریم در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود / مشارکت 26 نفر از اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در خصوص برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اظهار کرد: هر ساله این مسابقات به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شد و سال گذشته نیز این مسابقات در استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا متسابقین هر استان در استان خودشان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف اصفهان در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات ابراز کرد: در این زمینه در بخش آقایان 14 نفر شرکت کننده در هفت رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، تواشیح، اذان، ترتیل، قرائت و دعاخوانی از اصفهان حضور خواهند یافت.

وی افزود: مسابقات برادران از روز 17 آبان ماه با حضور متسابقین در صدا و سیمای مرکز اصفهان ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

طاهری با بیان اینکه زمان داوری آثار متسابقین آقا در این دوره از مسابقات از هشتم آذرماه انجام می‌شود، اضافه کرد: در هر روز از این مسابقات یک استان را بررسی می‌کنند و هنوز مشخص نشده که زمان داوری آثار متسابقین استان اصفهان چه روزی است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات در بخش بانوان نیز گفت: در این دوره از مسابقات 12 خواهر در پنج رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، ترتیل، دعاخوانی و قرائت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات بانوان با حضور در سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری مسابقات خواهران 23 آبان تعیین شده و داوری این بخش نیز به صورت همزمان با برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha