تبریک و تحسین از شش گوشه جهان برای زاده قوس آذر
کد خبر: 3936755
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

تبریک و تحسین از شش گوشه جهان برای زاده قوس آذر

یکم آذرماه با زادروز شهر اصفهان مصادف شده و به همین مناسبت، روسای شبکه ها و سازمان‌های جهانی، سفرای ایران در کشورهای مختلف جهان و تنی چند از شهرداران داخلی با ارسال پیام‌های ویدئویی و مکتوب این روز را گرامی داشتند.

تبریک و تحسین از شش گوشه جهان برای زاده قوس آذربه گزارش ایکنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مدیران و روسای چندین سازمان جهانی، شهرداران کلانشهرهای کشور، سفرای ایران در کشورهای خارجی در پیام‌هایی جداگانه، یکم آذرماه زادروز اصفهان را به شهردار و شهروندان اصفهانی تبریک گفتند.

اکتاوی دلاوارگا، دبیرکل متروپلیس در پیامی ویدئویی به شهردار اصفهان گفت: به گفته اصفهان شناسان روز تولد اصفهان روزی است که خورشید سفر 30 روزه خود را در قوس آذر آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: مایلم در کنار شما باشم و آرزوهای صمیمانه خود را با شما به اشتراک بگذارم، می‌دانم که با این همه گیری شرایط در سرتاسر جهان برای هر کسی که در شهرها و کلانشهرها زندگی می کند دشوار است و همه در حال مبارزه و تدبیر برای این همه گیری هستند.

دبیرکل متروپلیس گفت: ما شبکه ای متشکل از دولت های محلی کلانشهرها را در اختیار داریم، شبکه ای جهانی که در آن با یکدیگر کار می کنیم تا به تبادل ایده‌ها و به اشتراک گذاشتن راهکارها برای سیاست‌های عمومی و خدمات بهتر بپردازیم و از اینکه ما پس از گذر از این همه‌گیری، قدرتمند خواهیم شد، اطمینان حاصل کنیم.

اقدامات اصفهان در مسیر «شهر متعالی» تحسین برانگیز است

کیونگ یول لی، دبیرکل سازمان شهرهای پایدار هوشمند جهان (WEGO) در پیام ویدئویی به شهردار اصفهان اظهار کرد: اصفهان را نصف جهان می‌نامند، شاید این توصیف در مورد گذشته باشکوه این شهر باشد و نه امروز اما تحقق دوباره آن در آینده نزدیک شدنی است.

وی ادامه داد: چشم انداز شما برای تحقق شهر متعالی در طول دو سال اخیر تحسین برانگیز است و شخصا از عضویت فعال شما در WEGO قدردانی می‌کنم.

کیونگ یول لی افزود: در این سازمان ما به دنبال ساخت شهرهای شاد و هوشمند با کمک یکدیگر هستیم. 

انتهای پیام
captcha