توزیع 2 هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در تهران
کد خبر: 3944426
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

توزیع 2 هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در تهران

فرهنگسرای خاوران در آستانه گرامی‌‎داشت نخستین سالگرد آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی در قالب توزیع دو هزار بسته کمک‌های مؤمنانه به شهروندان، با آرمان‌های آن شهید سرافراز تجدید بیعت می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی، هنری منطقه 15، فرهنگسرای خاوران با مشارکت کانون جهادی حضرت زینب(س) و با هدف گرامی‌داشت نخستین سالگرد آسمانی شدن سردار دل‌ها و تأکید بر روحیه جهادی و مردمی بودن این شهید سرافراز، ویژه‌ برنامه «نذری سردار» را برگزار می‌کند.

در این برنامه که روز پنجشنبه، 11 دی‌ماه از ساعت 11 در محوطه باز فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود، همراه با برگزاری مراسم مداحی و اجرای تواشیح، کمک‌های مؤمنانه مردم شریف تهران بسته‌بندی و آماده توزیع بین نیازمندان می‌شود.

کاربرگ نقاشی «قهرمان من» نیز در بسته‌های کمک مؤمنانه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد تا دل‌نوشته و خاطرات مربوط به دیدار یا مراسم شهادت ایشان را در قالب نقاشی ترسیم کنند که در پایان پس از داوری، بهترین‌ها در قالب کتاب منتشر می‌شود.

فرهنگسرای خاوران آماده است تا همگام با آرمان‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در روز برنامه، کمک‌های مؤمنانه و نذورات مردم شریف تهران را به صورت نقدی و غیر نقدی به دست هموطنان نیازمند برساند.

انتهای پیام
captcha