تنها راه نجات بشر از مشکلات؛ تعمق در اندیشه‌های الهی انبیاء
کد خبر: 3944737
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲

تنها راه نجات بشر از مشکلات؛ تعمق در اندیشه‌های الهی انبیاء

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: تعمق در اندیشه‌‌های الهی انبیا و اجرایی کردن آموزه‌های اصیل ادیان توحیدی می‌تواند تنها راه برون‌رفت از مشکلات بشری در این ایام باشد.

ارسالی جمعه/ تعمق در اندیشه‌های الهی انبیا تنها راه نجات بشر از مشکلات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین، سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت آغاز سال جدید میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

حضرت عیسی(ع) مانند همه انبیاء عظام الهی مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود و امروز بشریت بیش از همیشه به این پیام نجات‌بخش نیازمند است تا بتواند در مسیر عبودیت و تعالی روح به آستان قرب الهی در سایه همدلی و برادری  قدم بردارد.

امروزه که جهان در مسیر نادرست بی‌عدالتی، دنیاپرستی، زورمداری و شهوت‌رانی در حرکت است بازگشت و تعمق در اندیشه‌های الهی انبیا و اجرایی نمودن آموزه‌های اصیل ادیان توحیدی می‌تواند تنها راه برون‌رفت از مشکلات بشری در این ایام بوده و نوید دنیایی بهتر همراه با آرامش و سلامتی برای همگان را به ارمغان آورد.

اینجانب میلاد پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح و آغاز سال 2021 میلادی را به هم استانی‌های مسیحی، آشوری و ارمنی در آذربایجان‌غربی تبریک و تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران والامقام مسیحی را گرامی می‌دارم و سالی  پرخیر و برکت توأم با سلامتی و بهروزی برای همگان آرزومندم».

انتهای پیام
captcha