پخش اختتامیه رویداد ایده‌پردازی قاسم قاصم از شبکه اصفهان
کد خبر: 3945110
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

پخش اختتامیه رویداد ایده‌پردازی قاسم قاصم از شبکه اصفهان

دبیر اجرایی رویداد ایده پردازی قاسم قاصم گفت: روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با 13 و 14 دی ماه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اختتامیه رویداد ایده پردازی قاسم قاصم از شبکه استانی اصفهان ساعت 16:20 پخش خواهد شد.

پخش اختتامیه رویداد ایده‌پردازی قاسم قاصم از شبکه اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی زنده‌‎دل امروز 13 دی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که ایشان فرمودند: «به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم»، اظهار کرد:  هدف از برگزاری این رویداد، زنده نگه‌داشتن شخصیت، منش و مکتب شهید قاسم سلیمانی بوده است. ما شخصیت‌های بزرگی در طول تاریخ داشته‌ایم که به دلیل غفلت و کم‌کاری از معرفی و شناسایی آن‌ها به نسل‌ آینده بازمانده‌ایم.

دبیر اجرایی رویداد ایده پردازی قاسم قاصم ادامه داد: از این اسطوره‌ها می‌توان به عنوان پتانسیلی‌ برای معرفی مکتب دینی بهره گرفت و از طرفی واژه راهبردی «مکتب حاج قاسم» را می‌توان جامع‌ترین و راهبردی‌ترین نوع نگاه به شخصیت سردار شهیدمان دانست.

وی مراقبت و تبیین «مکتب حاج قاسم» را وظیفه همه دانست و گفت: سعی شده در رویداد ایده پردازی قاسم قاصم زوایای مختلف این شخصیت بزرگ را در حوزه‌های خانواده، اجتماع، رسانه، مسجد و... شناسایی و توانمندی‌ها و عملکرد این شخصیت را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

زنده دل گفت: ایده‌های دریافتی طی دو مرحله داوری علمی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نهایتا 6 ایده برتر و 17 ایده شایسته تقدیر شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: این رویداد به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری سپاه استان اصفهان، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان، صدا و سیمای استان اصفهان، نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان اصفهان، جامعه‌المصطفی العالمیه اصفهان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز اصفهان برگزار شد.

اسامی برگزیدگان این رویداد و محوریت ایده و نام شهر آنان به شرح زیر است:

حمید خسروی خواجه‌ها / مدرسه‌محور / بجنورد
محسن کاردان‌پور / پژوهشی / اصفهان
الهه دهقانی / هنری، ادبی / اصفهان
زهرا اسماعیلی / اجتماع‌محور /  اصفهان
مسعود معصومی / مدرسه‌محور / ساوه
سیده عاطفه موسوی‌زاده / رسانه /  اهواز

شایسته تقدیر

علی برزگر  / تبلیغی /  اصفهان
احسان خیام‌باشی / هنری، ادبی / اصفهان
احمد خیری /  هنری، ادبی / اصفهان
حسین رمضانی /  مدرسه‌محور / اصفهان
فاطمه رئیس عبدالهی / مدرسه‌محور / قم
دانیال طالبی /  دانشگاهی، حوزوی /  اندیمشک
نصیر طاهرزاده / مسجدمحور  / اصفهان
الهه علیزاده / آیینها، نشست‌ها و عادت واره‌ها / مشکین شهر
فاطمه معصومه کاردان‌پور /  اجتماع‌محور /  اصفهان
زینب گوهری / مدرسه‌محور / قم
مسعود معصومی /  مدرسه‌محور  / ساوه
رضا بکتاشیان اصفهانی /  فضای مجازی /  اصفهان
محمدهادی کاردان‌پور /  اجتماع‌محور /  اصفهان

انتهای پیام
captcha