برگزاری جشنواره مجازی «نماز و بصیرت فاطمی» در اصفهان
کد خبر: 3947057
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

برگزاری جشنواره مجازی «نماز و بصیرت فاطمی» در اصفهان

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: دومین جشنواره «نماز، بصیرت فاطمی و مقاومت» همزمان با ایام فاطمیه آغاز و تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

آغاز برگزاری جشنواره مجازی نماز و بصیرت فاطمی در اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) استان اصفهان، آرش محمد حسینیان،  22 دی‌ماه، از آغاز دومین جشنواره نماز، بصیرت فاطمی و مقاومت همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با دهه بصیرت و مقاومت خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. اشاعه فرهنگ دینی، بصیرت و مقاومت، ترویج اقامه نماز و تبیین ارزش‌های والای شخصیتی سردار شهید سلیمانی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره به صورت کاملاً مجازی است و مددجویان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۰۲۹۲۶۳۵۱۰ در پیام‌رسان بله به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد حسینیان افزود: این جشنواره شامل رقابت‌هایی در زمینه صحیح‌خوانی حمد و سوره، اذکار نماز، اذان، خاطرات نماز در مدرسه، خوانش وصیت‌نامه شهید سلیمانی، سرود گروهی و شعرخوانی است.

وی یادآور شد: رقابت‌های این رویداد فرهنگی و هنری در سه رده سنی ۸ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و جوایز ارزشمندی نیز برای نفرات برگزیده آن در هر سه رده یاد شده در نظر گرفته شده است..

محمد حسینیان گفت: تعدادی از آثار علاوه بر شرکت در بخش مسابقه، در حین برگزاری مسابقات نیز در کانال جشنواره در پیام‌رسان بله به آدرس ble.ir/namaz_basirat بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha