حاج قاسم به همه مظلومان جهان عشق می‌ورزید
کد خبر: 3947428
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

حاج قاسم به همه مظلومان جهان عشق می‌ورزید

فرمانده تیپ سوم سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی مردم را باور داشت و به همه مظلومان جهان عشق می‌ورزید، گفت: این سردار بزرگ در برپایی عدالت اجتماعی هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نبود.

حاج قاسم به همه مظلومان جهان عشق می‌ورزیدبه گزارش ایکنا از همدان، سردار ولی بهاریان، فرمانده تیپ سوم سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و از همرزمان شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه و عراق، 23 دی‌ماه در مراسم اختتامیه محفل شعر «ساعت دلتنگی»، با بیان اینکه سردار سلیمانی مردم را باور داشت و به همه مظلومان جهان عشق می‌ورزید، بیان کرد: این سردار بزرگ در برپایی عدالت اجتماعی هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نبود؛ گرچه در رویارویی با دشمن هیبت خاصی داشت اما جاذبه خاصی نیز در بین مظلومان جهان داشت.

وی یادآور شد: این شهید بزرگوار هر جایی که نیم ساعت فرصت پیدا می‌کرد با خانواده‌های شهدا تماس می‌گرفت و همه دلبسته او بودند، سردار شهادت‌طلبی را به همه ما آموخت؛ دستمزد حاج قاسم پس از این همه تلاش و مجاهدت فقط شهادت بود.

بهاریان ادامه داد: هیچ‌گاه دشمن نتوانست سردار سلیمانی را از نزدیک ترور کند و بالاخره از دور ماشین وی را هدف گلوله قرار داد و وی را به آرزوی نهایی‌اش رساند.

همرزم شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت با تأکید بر اینکه حاج قاسم برای خود یک مکتب بود، افزود: این مکتب که از کمال وجودی وی نشئت گرفته بود، مکتب امام خمینی(ره) و مکتب ناب محمدی را درک کرده بود، اعتقاد وی به خداشناسی، اعتقاد به اهل‌ بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) از ویژگی‌های بارز این سردار بود.

وی تأکید کرد: در زمان جنگ، هر جا هر گره‌ای به کار می‌افتاد می‌گفت روضه‌خوان حضرت زهرا(س) را پیدا کنید تا روضه‌ای برای حضرت بخواند و مشکل ما را حل کند.

بهاریان با اشاره به اینکه سردار در معنویت هیچ‌چیزی کم نداشت و یک معلم تمام‌عیار بود، افزود: وی در هر جلسه مهمی هم نماز اول وقت را فراموش نمی‌کرد، دل بستن به دنیا و پست و مقام نیز برایش مفهومی نداشت.

مدافع حرم حضرت زینب(س) گفت: بارها کاندید شدن برای ریاست جمهوری را به وی پیشنهاد داده بودند، اما پاسخ حاج قاسم این بود که گرگ‌های زیادی در کمین جمهوری اسلامی و مسلمانان هستند و من به این افتخار می‌کنم که سرباز صفر این مردم باشم.

گزارش تصویری اختتامیه محفل ادبی شعر «ساعت دلتنگی» را اینجا ببینید!

انتهای پیام
captcha