فراخوان جشنواره سراسری «آواها و نواهای رضوی»
کد خبر: 3947669
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

فراخوان جشنواره سراسری «آواها و نواهای رضوی»

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی، از مجموعه برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی لرستان منتشر شد.

پنجشنبه ارسال شود// فراخوان جشنواره سراسری «آواها و نواهای رضوی»به گزارش ایکنا از لرستان، فراخوان جشنواره سراسری «آواها و نواهای رضوی» از مجموعه برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که بهمن‌ماه امسال به میزبانی لرستان در خرم آباد برگزار می‌شود، منتشر شد.

محمد میرزاوندی، رئیس انجمن موسیقی استان لرستان در این رابطه گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران، انجمن موسیقی لرستان و استانداری لرستان، جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی از مجموعه برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را اواخر بهمن سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که این جشنواره شامل سه بخش آوایی، مقامی و موسیقی ردیف دستگاهی با همراهی حداقل یک ساز است و عموم مردم جهت شرکت در جشنواره تا بیست و پنجم بهمن فرصت دارند در تارنمای shamstoos.ir اقدام به ثبت‌نام کنند، افزود: ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به دو شکل بارگذاری در تارنمای مذکور یا ارسال کلیپ در قالب DVD به دبیرخانه جشنواره به نشانی خرم‌آباد، میدان ۲۲بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امکان‌پذیر است.

رئیس انجمن موسیقی لرستان با اشاره به اینکه لرستان مهد پیرغلامان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت بوده و هست، تصریح کرد: در بخش تجلیل جشنواره از سه تن از خادمان، ذاکران و هنرمندانی که خدمات شایانی به ترویج فرهنگ رضوی در لرستان داشته‌اند در قالب ساخت مستند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha