اجرای پویش اهدای خون «حورا» در گیلان
کد خبر: 3947829
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

اجرای پویش اهدای خون «حورا» در گیلان

مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به آغاز پویش اهدای خون «حورا» در استان، گفت: این پویش از سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا سالروز ولادت این بانوی بزرگوار ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، بابک پاکدل، مدیرکل انتقال خون استان گیلان روز گذشته، 25 دی  در حاشیه آغاز پویش اهدای خون «حورا» که همزمان با ایام فاطمیه در استان اجرایی می شود، اظهار کرد: این پویش به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا سالروز ولادت این بانوی بزرگوار ادامه دارد.

وی «حورا» را یکی از القاب حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و از بانوان گیلان دعوت کرد تا در برگزاری این پویش با مراجعه به مراکز انتقال خون سراسر استان با اهدای خون، یار و یاور نیازمندان به خون و فرآورده های خونی باشند.

کیمیا تنهایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان نیز، با تأکید بر لزوم مشارکت بانوان در امر انسان دوستانه اهدای خون، یادآور شد: با اهدای خون برای بیمارانی که در بیمارستان ها بستری هستند و یا بیماران خاص که به‌ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا نیاز به خون دارند، می توانیم گامی مؤثر جهت سلامت جامعه برداریم.

زهرا یعقوب نژاد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در ادامه، تصریح کرد: کارکنان انتقال خون با فرآورده سازی مایه حیات بخش خون در بخشیدن زندگی به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن نقش بسزایی دارند و این امر با مشارکت تمام جوامع به‌ویژه جامعه بانوان که نقش اساسی در امور خانواده دارند، میسر خواهد شد.

وی به نقش تأثیرگذار بانوان در خانه و خانواده اشاره کرد و یادآور شد: به فرمانداری شهرستان ها و ادارات زیرمجموعه استانداری درخواست حضور در پویش اهدای خون «حورا» ویژه بانوان را ارسال کردیم تا بانوان در این پویش حضور به هم رسانده و در بخشیدن زندگی به همنوعان خویش مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha