آزمون قرآنی آنلاین «سردار آسمانی» برگزار شد
کد خبر: 3947852
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
صبح امروز با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

آزمون قرآنی آنلاین «سردار آسمانی» برگزار شد

آزمون حفظ سوره مبارکه حشر و آزمون تفسیر سوره مبارکه واقعه از مجموعه آزمون‌های آنلاین اولین دوره مسابقات قرآن یادواره «سردار آسمانی» صبح امروز، 26 دی‌ماه با همکاری تیم فنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و بهره‌مندی از سامانه «امجد» جهاددانشگاهی برپا شد.

سردار آسمانیبه گزارش ایکنا، آزمون آنلاین حفظ سوره مبارکه حشر و آزمون تفسیر سوره واقعه با محوریت کتاب تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی ویژه افراد بالای ۱۵ سال صبح امروز، 26 دی‌ماه، به مناسبت اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این آزمون با همکاری تیم فنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و سامانه «امجد» جهاددانشگاهی با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان و اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اجرا شد.

مجتبی عظیم‌پورتبریزی، معاون مالی و پشتیبانی امور استان‌های اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، تصریح کرد: حدود سه هزار و هفتصد نفر در آزمون حفظ سوره حشر و همچنین دو هزار و سیصد نفر برای آزمون تفسیر سوره واقعه به صورت مجازی ثبت نام کردند که در هر یک از آزمون‌ها، نیمی از افراد شرکت کردند. یکی از دلایل شرکت این تعداد به هنگام آغاز آزمون آنلاین، زمان 15دقیقه‌ای در نظر گرفته شده بود و طبیعتاً عده‌ای از حضور در آزمون باز ماندند.

عظیم‌پور با بیان اینکه آزمون با کیفیت مطلوبی برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه آن بلافاصله در دسترس شرکت‌کنندگان قرار گرفت و به زودی بین افرادی که نمره بالای ۹۰ از 100 را کسب کردند، قرعه‌کشی انجام و به 313 نفر جوایزی اهدا می‌شود.

ثبت نام اولین دوره مسابقات قرآن کریم یادواره سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی در سه مقطع خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان از طریق سامانه سردار آسمانی به نشانی https://quranasemani.ir/ انجام شد.

انتهای پیام
captcha