آموزش مجازی قرائت قرآن به فرزندان مدافعان سلامت فارس
کد خبر: 3947997
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

آموزش مجازی قرائت قرآن به فرزندان مدافعان سلامت فارس

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز از برپایی نخستین دوره آموزش مجازی قرائت قرآن كریم ویژه فرزندان كاركنان این دانشگاه خبر داد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برپایی نخستین دوره آموزش مجازی قرائت قرآن كریم ویژه فرزندان كاركنان این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه فرزندان دختر و پسر كاركنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه دوره آموزشی در بخش پسران ویژه سنین 8 تا 15 سال و دختران نیز ویژه سنین 10 تا 15 سال است، افزود: ثبت‌نام در این دوره آموزشی از 2 بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده و دوره مذكور هم از 4 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

امیدواری با تصریح اینكه دوره مذکور در ۱۴ جلسه یک‌ساعته برگزار خواهد شد، افزود: قرآن‌آموزان در این دوره با یکی از قرائت‌های پایه‌ای در امر تقلید سبک تلاوت استاد عبدالباسط آشنا خواهند شد.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اظهار كرد: به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا ویروس و جهت جلوگیری از انتقال این ویروس، تمام کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری  و در بستر فضای واتساپ و با ظرفیت ۷ تا ۸ نفر تشکیل خواهد شد.

وی بیان كرد: گام اول این طرح که در قالب طرح بزرگی موسوم به «مطلع الفجر» برنامه‌ریزی شده است، با هدف آشنایی فرزندان نوجوان دانشگاهیان با مباحث روخوانی، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی، ترجمه و مفاهیم و قرائت تقلیدی با محوریت سوره مبارکه ضحی است، در واقع نوعی استعدادیابی قرآنی در میان فرزندان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

امیدواری با بیان اینكه علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در ترم اول این دوره با پرداخت مبلغ شهریه مصوب یکصد هزار تومان، در این دوره شرکت كنند، گفت: برای تمام قرآن‌آموزانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، هدایا و جوائز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان یادآور شد: این دوره آموزشی با همکاری و مشارکت شورای رفاهی این دانشگاه و موسسه قرآنی ذکر جمیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha