مسابقه پیامکی «نماز و نیایش حضرت زهرا(س)» برگزار می‌شو‌د
کد خبر: 3948049
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

مسابقه پیامکی «نماز و نیایش حضرت زهرا(س)» برگزار می‌شو‌د

مسابقه پیامکی «نماز و نیایش حضرت زهرا(س)» همزمان با ایام شهادت این بزرگ بانوی اسلام و انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی نماز حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این ستاد، با اعلام خبر برگزاری مسابقه پیامکی «نماز و نیایش حضرت زهرا(س)» گفت: این مسابقه از روز شهادت این بزرگ‌بانوی اسلام تا سالروز ولادت ایشان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز بیان کرد: هر روز یک کلیپ و یک سؤال در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور بارگذاری خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

صالحی با اشاره به منبع مسابقه نماز و نیایش حضرت زهرا(س) گفت: منبع این مسابقه کلیپ‌های سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز است که تحت عنوان نماز حضرت زهرا(س) در ۱۸ قسمت کوتاه پنج دقیقه‌ای با عناوین بانوی امتحان داده، آخرین روز، مؤذن پیامبر(ص)، آداب وقت خوابیدن، نیایش‌های بعد از نماز، انس با قرآن، فلسفه احکام، شفاعت حضرت زهرا(س) نماز و خانواده، دعای نور، عبادت و خدمت، یادگاری مادر، پاداش بیان احکام، کار در خانه عبادت است، بانوی عابده، کیفر سستی در نماز، آداب تولد و میلاد نور از طریق پایگاه‌ اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

وی در ادامه افزود: به قید قرعه به ۱۸ نفر از برگزیدگان که پاسخ صحیح حداقل یک سؤال را ارسال کرده‌اند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد که اسامی این برگزیدگان همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از طریق پایگاه‌ اطلاع‌رسانی ستاد به نشانی www.namaz.ir اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان جهت شرکت در این مسابقه باید فقط عدد گزینه صحیح هر سؤال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند. سؤالات روزانه ساعت ۱۰ صبح بر روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سؤال نیز تا ساعت ۸ صبح روز بعد است.

انتهای پیام
captcha