هویت یک شهید گمنام در ملایر شناسایی شد
کد خبر: 3948099
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

هویت یک شهید گمنام در ملایر شناسایی شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از تشخیص هویت یک شهید گمنام در اسلام‌شهر آق‌گل خبر داد و گفت: خانواده این شهید که «محمد یارمحمودی» نام دارد از بیستون کرمانشاه برای زیارت قبر شهید خود برای اولین بار به ملایر می‌آیند.

هویت یک شهید گمنام ملایری شناسایی شدمحمدابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امروز نشست هماهنگی استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در فرمانداری ملایر برگزار شد.

وی با بیان اینکه به تازگی یکی از شهدای گمنام مدفون در اسلام‌شهر آق‌گل شناسایی شده است، بیان کرد: خانواده این شهید که مادر او در قید حیات نیست یک خانواده از بیستون کرمانشاه هستند که فردا برای اولین بار بر سر مزار فرزند شهید خود حاضر می‌شوند.

مرادی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از پدر شهید «محمد یارمحمودی» و یادبود این شهید والامقام، فردا، 28 دی‌ماه، ساعت 10 با حضور مردم برگزار می‌شود، گفت: مراسم ویژه بزرگداشت این شهید دوران دفاع مقدس نیز در مسجد جامع شهر اسلام‌شهر آق‌گل پس از مراسم استقبال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: شهید محمد یارمحمودی، در سال ۱۳۶۶ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش به‌عنوان شهید گمنام در مردادماه ۹۴ با استقبال مردم شریف ملایر و اسلام‌شهر آق‌گل، در این شهر به خاک سپرده شد و اکنون پس از پنج سال‌ و با انجام آزمایش DNA، هویت این شهید شناسایی شده است.

انتهای پیام
captcha