مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان تشکیل شد
کد خبر: 3955961
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان تشکیل شد

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان گیلان، روز گذشته، پنجم اسفندماه، با هدف انتخاب هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن وعترت استان گیلان، روز گذشته، پنجم اسفندماه، با حضور 32 مدیر مؤسسه از 46 مؤسسه صاحب رأی و نظر، اعم از دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در  سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک وابسته به اداره‌کل وزارت ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حمیدرضا شیخ‌ویسی به عنوان نماینده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان و رؤسای اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد و معاون فرهنگی ارشاد استان همراه بود، هر کدام از کاندیداها طی فرصتی کوتاه، به ارائه برنامه‌ها و کارهای خود پرداختند.

براساس این گزارش در  بخش هیئت مدیره به ترتیب امیرحجت مرادی با 32 رأی، محمدرضا طالبی با 26 رأی، فاطمه نظیفی با 22 رأی، محدثه بلوکی با 19 رأی و زهرا رضایی با 16 رأی به عنوان عضو اصلی و در بخش هیئت بازرسی مریم حسین‌زاده با 27 رأی، رقیه کریم‌پور با 24 رأی و ربابه کریمی با 18 رأی به عنوان عضو اصلی به مدت سه سال انتخاب شدند. همچنین حسین عزتی، محمد منزوی و سیدرضا قوامی به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره و سیده‌هاجر طباطبایی به عنوان عضو علی‌البدل بازرسی انتخاب شدند.

یادآور می‌شود، قرار است هفته آینده نخستین جلسه هیئت مدیره تشکیل و درباره تعیین مدیرعامل، رئیس و نایب‌رئیس هیئت مدیره و منشی تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha