نفرت‌پراکنی علیه نماینده مجلس آیووا به خاطر خواندن دعای اسلامی
کد خبر: 3955970
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

نفرت‌پراکنی علیه نماینده مجلس آیووا به خاطر خواندن دعای اسلامی

یک نماینده مجلس ایالت آیووا اعلام کرد به خاطر خواندن یک دعای اسلامی، پیام‌های نفرت‌آمیز دریافت کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از desmoinesregister، سارا ترون گریوت(Sarah Trone Garriott)، سناتور  مجلس ایالتی آیووا هشتم فوریه(20 بهمن) در آغاز جلسه این مسجد دعایی خواند و از خداوند هدایت و آرامش خواست.

این دعا از سوی یکی از افراد حوزه انتخابیه وی که زن جوان مسلمانی است نوشته شده است. چند روز بعد، ترون گریوت اعلام کرد پیام‌هایی نفرت‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده است.

او گفت: برخی از افراد چیزهای وحشتناکی در مورد همسایگان مسلمان ما می‌گفتند. آنها می‌گفتند مسلمانان از آزادی متنفرند و سعی دارند کشور را تسخیر کنند و می‌خواهند به مسیحیان آسیب برسانند و مواردی از این دست که درست نیست.

ترون گریوت با بیان اینکه این نظرات پس از انتشار مقاله‌ای در مورد دعای او در یک وبلاگ متعلق به یک گروه ضد مسلمانان آغاز شد، افزود: حداقل دوازده پیام از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت کرده که شامل افراد خارج از ایالت است.

ترون گریوت که از مقامات کلیسای انجیلی لوتری در آمریکا و هماهنگ‌کننده تعامل بین ادیان در شورای مذهبی منطقه Des Moines است، گفت كه همكاران دموكرات خود را تشویق كرده است تا از مردم منطقه خود بخواهند كه دعاهایشان را بنویسند و آنها را به اشتراک بگذارند. وی گفت که می‌خواهد از این فرصت استفاده کند و دیدگاه کسانی را که صدای آنها کمتر شنیده می‌شود به گوش همگان برساند.

انتهای پیام
captcha