محرومان مهمان هم‌نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت
کد خبر: 3956026
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

محرومان مهمان هم‌نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت

طرح از ولادت تا ولادت هم‌نمک با توزیع 700 بسته ارزاق بین نیازمندان و خیرات سه هزار پرس غذا در روز میلاد حضرت علی(ع) در حال اجراست.

هم نمک

به گزارش ایکنا، مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با اجرای طرح هم‌نمک و هبه سال‌هاست که در حال کمک به نیازمندان است. این خیریه در روزهای پربرکت ماه رجب نیز با اجرای کمپین از ولادت تا ولادت 700 خانواده محروم را اکرام می‌کند.

این کمپین از ولادت حضرت زهرا(س) آغاز شده و تا ولادت حضرت علی(ع) با همکاری دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام هم‌نمک و خیران همکار با این خیریه، 700 بسته ارزاق تهیه کرده و در بین مددجویان در حال توزیع است.

در روز ولادت حضرت علی(ع) نیز سه هزار پرس غذا در آشپزخانه این خیریه به کمک خیران طبخ و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایکنا از دیگر برنامه‌‌های این خیریه فراهم کردن امکان خیرات برای درگذشتگان است. دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام این خیریه و عموم مردم که علاقه‌مند هستند خیرات خود را به دست نیازمندان حقیقی و آبرودار برسانند، روزهای پنج‌شنبه برای اموات خود خیرات می‌کنند. این خیرات که شامل حلوا و یا غذای گرم است، در آشپزخانه این مؤسسه تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود. در برنامه هفته گذشته به درخواست یکی از فالورها 300 پرس حلوا و چلوگوشت در آشپزخانه خیریه پخت و به نیت فرد احسان کننده توزیع شد.

محرومان مهمان هم نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت

طرح هبه هم‌نمک از دیگر طرح‌‌های این مؤسسه است که براساس آن افرادی که لوازم منزل یا لباس قابل اهدا به نیازمندان دارند، با این خیریه تماس می‌گیرند و همکاران خیریه با مراجعه به منزل خیرین، اقلام منزل را دریافت و در صورت نیاز تعمیر می‌کنند.

این اقلام و کالاها به صورت بازارچه خیریه و کاملاً رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌‌گیرد. یکی از بازارچه‌های طرح هبه قرار است در آستانه عید نوروز برای تأمین کالاهای منزل مورد نیاز مددجویان و نیازمندان برپا شود. همچنین به کمک خیران قرار است تا پایان سال چند زندانی دیگر با همکاری خیران و این مؤسسه آزاد شوند.

برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه و بازارچه خیریه می‌توانید به صفحه اینستاگرام طرح هم‌نمک به نشانی https://www.instagram.com/p/CHvNeMZAukB/?igshid=۳njh۸vglwqcn مراجعه کنید.

یادآوری می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت در طرح «هبه» می‌توانند با شماره ۱۸۰۱ تماس گرفته و یا در اینستاگرام به طرح هم‌نمک دایرکت دهند. همکاران هم‌نمک برای دریافت اقلام اهدایی به درب منازل می‌آیند. این لوازم در صورت نیاز، تعمیر می‌شود و سپس به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

محرومان مهمان هم نمک هستند؛ از ولادت تا ولادت

انتهای پیام
captcha