ویژه‌برنامه‌های متنوع جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در ماه رجب
کد خبر: 3956697
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

ویژه‌برنامه‌های متنوع جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در ماه رجب

ویژه‌برنامه‌های متنوعی از سوی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در ماه رجب برگزار شد.

به گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه‌های متنوعی از سوی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در ماه رجب برگزار شد که در ادامه گزارشی اجمالی در این باره آمده است؛

در روز سه‌شنبه، پنجم اسفندماه همزمان با میلاد جوادالائمه(ع) و علی‌اصغر(ع)، برنامه‌های قرائت قرآن  و زیارتنامه امام جواد(ع) از سوی مربیان قرآن مرکز، مولودی‌خوانی، اجرای دو برنامه از سوی گروه سرود حضرت رقیه(س) از پایگاه عفت، سخنرانی با موضوع الگوهای نوجوانان و فضای مجازی، شعر با موضوع پدر، برنامه قرعه‌کشی مسابقه مفاهیم خطبه فدکیه اجرا شد.

در روز چهارشنبه، ششم اسفندماه، نشست نقد و بررسی مراسم  میلاد و پیگیری برنامه بازسازی مرکز با حضور مسئولان مرکز برگزار شد. پنجشنبه، هفتم اسفندماه نیز مصادف با میلاد امام علی(ع) برنامه قرائت قرآن و همایش «دست‌های بارانی» با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل و صالحی، رئیس شورای شهر و دیگر مسئولان، خیران و مسئولان مرکز در مصلای شهرستان برگزار شد. دراین مراسم حجت‌‌الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه شهرستان با اشاره به اعمال ماه رجب و لزوم صدقه جاریه به موضوع وقف تأکید کرد.

همچنین در این مراسم فهیمی‌تبار، عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان درباره موقافات، خیرات، ارثیه‌ها، بنگاه‌ها و کانون‌های مردمی صحبت کرد. سخنان وی حول محور میراث بود که شامل میراث‌خوار و میراث‌دار می‌شود. وی گفت: به تمامی انسان‌ها دو نوع میراث می‌رسد ارث مادی که انسان استفاده می‌کند و تمام می‌شود و فراموش می‌کند، دوم میراث معنوی، مثل اینکه شما خدا را قبول داری، اهل بیت(ع) را قبول داری، اینها را شما از والدین، هیئت‌ها و مراکز مذهبی آموخته‌ای یا به‌صورت آموزشی یا به‌صورت دیداری و شنیداری.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از خیران تقدیر شد.

پنجشنبه، هفتم اسفندماه نیز ایستگاه صلواتی ویژه میلاد و روز پدر در ساختمان بیت‌الزهرا(س) برپا شد. جمعه، هشتم اسفندماه نیز مراسم دعای ندبه، عهد و آل یس، مداحی و سخنرانی درباره خطبه‌های حضرت زینب(س) با حضور بانوان برگزار شد.

شنبه، نهم اسفندماه مراسم اعمال ام داوود همانند سال‌های گذشته در حسینیه قائم آل محمد با حضور بانوان برگزار شد، این مراسم همراه با قرائت قرآن، نماز، قرائت ادعیه و مداحی بود.

یادآور می‌شود، این مرکز در آران و بیدگل خیابان ۲۲ بهمن، اهل بیت ۲۱، جنب امامزاده محسن(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha