«سلمان فارسی» به شاهرود بازگشت
کد خبر: 3957801
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

«سلمان فارسی» به شاهرود بازگشت

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری با گرفتن سکانس‌های شهرک نور تابان برای ادامه فیلمبرداری به شاهرود بازگشت.

به گزارش ایکنا، فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» بار دیگر در لوکیش اصلی خود که در شهرستان شاهرود واقع شده است از سر گرفته شد. عوامل این سریال چندی پیش برای گرفتن سکانس‌های مکه به شهرک نور تابان واقع در اتوبان قم رفته بودند. 

بنا به این گزارش، در شهرستان شاهرود بخش های دریایی این سریال گرفته می‌شود. در این بخش با استفاده از پرده سبز سکانس‌های دریا خلق خواهد شد. در این بخش جلوه‌های ویژه بسیاری استفاده شده است.

«سلمان فارسی» به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود. کارگردان این سریال الف سیما را داوود میرباقری بر عهده دارد.

فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و چند بازیگر خارجی تا به امروز جلوی دوربین این سریال رفته اند. برای این تصویربرداری این سریال زمانی پنج ساله در نظر گرفته شده است. این سریال  در سه مقطع ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام زندگی سلمان فارسی روایت می‌شود.

انتهای پیام
captcha