شعبه‌ مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در محله مرزداران افتتاح می‌شود
کد خبر: 3957867
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

شعبه‌ مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در محله مرزداران افتتاح می‌شود

شعبه‌ای از مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم چهارشنبه، 20 اسفندماه در تهران محله مرزداران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا، شعبه‌ای از مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مرزداران تهران با مدیریت علیرضا کچوئیان، چهارشنبه، 20 اسفندماه طی مراسمی پس از اقامه نماز مغرب و عشا راه‌اندازی می‌شود.

این شعبه به دلیل ابراز علاقه حجت‌الاسلام ربانی، امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع)، فعالیتش را در شب مبعث پیامبر اکرم(ص) با رویکرد آموزش قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) آغاز خواهد کرد.

بنابر گفته علیرضا کچوئیان «رویکرد اصلی فعالیت مؤسسه، موضوعات قرآنی و معارفی است به این معنا که در کنار فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی پیرامون اهل‌بیت(ع)، برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی، آشنایی با معارف اهل‌بیت(ع)، ارائه مباحث تربیتی و روانشناسی اسلامی با بهره‌مندی از آموزه‌های قرآنی، مد نظر است.»

وی درباره فعالیت مؤسسه پیش از افتتاح رسمی آن گفت: با توجه به شرایط کرونا، آموزش مجازی قرآن کریم را ویژه تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان (با در نظر گرفتن معلومات و شرایط سنی) آغاز کردیم. یعنی این آموزش در سه سطح صحیح‌خوانی، معارف اهل‌بیت(ع) مبتنی بر آیات قرآن و بحث حفظ انجام می‌شود. دوره‌های آموزشی طی بازه زمانی سه‌ماه انجام و همچنین سرفصل‌ها براساس نیازسنجی از مخاطب و ارائه بسته‌های آموزشی متناسب با هر مقطع سنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha