اثر فعالیت‌های مسئولان در خدمت به مردم محسوس باشد
کد خبر: 3957916
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
امام‌جمعه پردیس:

اثر فعالیت‌های مسئولان در خدمت به مردم محسوس باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسينی در مراسم معارفه اولین بخشدار بخش مرکزی شهرستان پردیس، گفت: رضایتمندی خداوند متعال در گرو رضایتمندی مردم است و دوران مسئولیت بسیار کوتاه است باید اثر فعالیت‌های انجام گرفته برای خدمت به مردم محسوس باشد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، طی نشستی که امروز، 16 اسفند با حضور فرماندار شهرستان پردیس، امام‌جمعه، معاونان فرماندار، بخشداران بومهن و جاجرود، شهردار پردیس و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی برگزار شد، محمود حیدری به عنوان اولین بخشدار این بخش معرفی و شروع به کار کرد.

رضایی، فرماندار پردیس در این نشست مسئولیت را یک موهبت الهی دانست و خدمت به مردم را مهمترین امتیاز یک مسئول خواند.

وی با اشاره به جوان بود و پویایی بخشدار جدید بخش مرکزی پردیس، گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و پیش‌رو بودن انتخابات آینده قبول مسئولیت بسیار سخت خواهد بود که اولین بخشدار مرکزی پردیس با تحصیلات بالا و پویایی و خلاقیتی که در وی سراغ داریم قطعا می‌تواند گام‌های مؤثری در جهت رشد و رونق منطقه بردارد.

فرماندار شهرستان پردیس تأکید کرد: تلاش همه مسئولان باید بر این باشد که باری از دوش مردم برداشته شود و رضایتمندی مردم محسوس باشد به‌‌ویژه در بخش مرکزی که تازه تأسیس است، تشکیل و استقرار بخش مرکزی باید در زندگی مردم این بخش نمود کامل داشته باشد.

وی افزود: مشکلات سختی در چند سال گذشته وجود داشته است و دشمنان انقلاب از هیچ حرکتی برای زمین‌گیر کردن کشور کوتاهی نکرده‌اند و ما باید با حرکت صحیح، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام توان و ظرفیت‌ها و ایجاد زمینه مشارکت مردم در همه زمینه‌ها، راه رسیدن به آرامش و آسایش و پیشرفت مردم و جامعه را فراهم کنیم.

رضایی اظهار کرد: معیشت مردم، رفع مشکلات فرهنگی، مولد بودن مردم روستا و حرکت به سمت اقتصاد داخلی و توسعه و پیشرفت روستاها باید در اولویت‌های بخشداری باشد و اولین بخشدار بخش مرکزی مسیر سختی را در این راه پیش‌رو دارد و تلاشی دو چندان را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسينی، امام‌جمعه شهرستان پردیس نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت‌ها و پیگیری‌های فرماندار برای رسیدگی به مشکلات شهرستان، تلاش برای کسب رضایتمندی مردم در دوران مسئولیت را بسیار لازم دانست و گفت: رضایتمندی خداوند متعال در گرو رضایتمندی مردم است و دوران مسئولیت بسیار کوتاه بوده باید اثر فعالیت‌های انجام گرفته برای خدمت به مردم محسوس باشد.
 
حیدری، اولین بخشدار بخش مرکزی شهرستان پردیس نیز در این نشست قانون‌مداری، اعتدال و عدالت را در کنار تصمیمات شجاعانه و خردمندانه راه تعالی و عاقبت به خیری دانست که با همکاری، همدلی و مشارکت همه ادارات و نهادها میسر می‌شود و گفت: اگر بخواهیم سیاست‌های توسعه‌ای و اقتصاد مقاومتی را به تحقق برسانیم، توسعه روستا نقش ویژه‌ای در این راه دارد.

وی افزود: بنده تا هر زمان و لحظه‌ای که در مسئولیت هستم، همه توان و اهتمام خود را به کار گرفته و اعتماد مردم را با خدمتگزاری صادقانه جلب می‌کنم و برای ارتقای جایگاه بخش مرکزی و توسعه همه جانبه روستاها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

یادآور می‌شود، محمود حیدری که به‌عنوان اولین بخشدار مرکزی شهرستان پردیس معرفی شده از کارمندان با سابقه وزارت کشور و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی است و سابقه فعالیت در فرمانداری‌های دماوند و پردیس را دارد و  پیش از این در فرمانداری شهرستان پردیس و به‌عنوان رئیس گروه برنامه‌ریزی فرمانداری مشغول به خدمت بود.

نسا نژادزارع
انتهای پیام
captcha