ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود
کد خبر: 3958170
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود

علاقه‌مندان به تحصیل علوم دینی در مدارس و حوزه‌های علمیه برادران می‎توانند در صورتی که واجد شرایط نام‌نویسی و پذیرش حوزه‌ها باشند، برای اولویت‌های مورد نظر خود در پذیرش سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ثبت‌نام کنند.

۲۰ اسفند؛ آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیهبه گزارش ایکنا؛ مرکز سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه، هر ساله در بازه زمانی معینی اقدام به پذیرش طلبه از میان داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل سطوح عالی علوم دینی می‌کند.
 
پذیرش داوطلبان در سه سطح انجام می‌شود و داوطلبان با توجه به مدارک و شرایط اختصاصی هر سطح باید اقدام به ثبت نام در گروه متناسب با شرایط خود کنند.
 
ثبت نام و پذیرش حوزه‌های علمیه برادران از واحدهای خواهران به صورت مجزا برگزار خواهد شد، اما ثبت نام تمامی واحدهای برادران یا خواهران سال ۱۴۰۰ به صورت یکپارچه و از طریق مرکز سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه انجام می‌شود.
 
ثبت نام پذیرش مقاطع مختلف حوزه‌های علمیه برادران معمولاً هرساله از اسفند یا فروردین ماه آغاز می‌شود. طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان ثبت‌نام حوزه‌های علمیه برادران سال ۱۴۰۰، داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ برای ثبت نام حوزه‌های علمیه برادران ۱۴۰۰ اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha