مشارکت 3425 نفر در جشنواره کشوری «روح خدا»
کد خبر: 3958383
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

مشارکت 3425 نفر در جشنواره کشوری «روح خدا»

مسئول اجرایی هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» با اشاره به اینکه این جشنواره با محوریت امام‌ خمینی(ره) و به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، از مشارکت 3 هزار و 425 نفر در سطح کشور خبر داد.

مشارکت 3425 نفر در جشنواره کشوری «روح خدا»به گزارش ایکنا از یزد، محسن منشی‌زاده، مسئول اجرایی هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا»، امروز، 18 اسفند در اختتامیه این جشنواره به میزبانی استان یزد اظهار کرد: جشنواره «روح خدا» برای هفتمین سال متوالی و به میزبانی استان یزد و در قالب طرح ایران قوی ویژه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود و اعضای کانون‌های مساجد در این طرح شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال این جشنواره در رشته‌های تولید سرود، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار و کانون فرهنگی هنری غدیر یزد مسئولیت اجرای آن را برعهده داشت.

مسئول اجرایی هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا»؛ تبیین سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را هدف این جشنواره دانست و با اشاره به اینکه این جشنواره از خردادماه امسال آغاز شد و تا 22 بهمن ادامه داشت گفت: 3 هزار و 425 نفر در سطح کشور در این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه از بین آثار ارسالی 887 اثر به مرحله دوم راه یافت ادامه داد: از تعداد کل آثار ارسالی، 78 اثر در بخش داستان‌نویسی، 48 اثر در بخش سرود و 125 اثر در بخش طراحی پوستر بوده است که در نهایت و پس از داوری 15 اثر در بخش داستان‌نویسی، 10 اثر در بخش سرود و 12 اثر در بخش طراحی پوستر به مرحله نهایی جشنواره هفتم رسید.

مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر استان یزد بیان کرد: در بخش مسابقه کتابخوانی نیز 3 هزار و 174 نفر شرکت کردند که از  بین این تعداد 396 نفر قرعه‌کشی خواهد شد و به 10 نفر جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha