آیت‌الله خسروشاهی نویسنده‌ای توانا و متتبع بود
کد خبر: 3959382
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
آیت‌الله گرامی:

آیت‌الله خسروشاهی نویسنده‌ای توانا و متتبع بود

آیت‌الله محمدعلی گرامی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله خسروشاهی در خبرگزاری ایکنا تأکید کرد: آیت‌الله خسروشاهی نویسنده‌ای توانا و متتبع بود که زحمات زیادی در تألیف و ترجمه آثار از او به یادگار گذاشته شده است.

آارسال// یت‌الله خسروشاهی نویسنده‌ای توانا و متتبع بودبه گزارش ایکنا، آیت‌الله محمدعلی گرامی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله خسروشاهی از زحمات این شخصیت در تألیف و ترجمه آثار اسلامی تشکر کرد. متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

نویسنده‌ای توانا و متتبع از دست رفت، لیکن آثار قلمی او باقی است، مرحوم خسروشاهی را عرض می‌کنم، در ترجمه کتاب «العدالة الاجتماعیة» همکاری داشتیم، خدایش رحمت کند که رحمت وسعه الهی حتماً شامل او خواهد بود.

زحمات زیادی در تألیف و ترجمه آثار به یادگار گذاشت، از درگاه الهی درخواست بقای روش و سیره آن مرحوم را داریم؛ وَ سَلامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَ يَوْمَ يَمُوتُ (قد ماتت) وَ يَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا.

محمدعلی گرامی

قم

یادآور می‌شود، این پیام در مراسم بزرگداشت وبیناری آیت‌الله خسروشاهی که امروز 23 اسفندماه در خبرگزاری ایکنا در تهران برگزار شد، قرائت شد.

انتهای پیام
captcha