رویداد ایده‌پردازی «الگوی آشتی و مصالحه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3960432
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
به‌همت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان؛

رویداد ایده‌پردازی «الگوی آشتی و مصالحه» برگزار می‌شود

خانه فناوی‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کاریزمن ۴ را با موضوع ایده‌پردازی الگوی آشتی و مصالحه با گستره ملی ویژه فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌کند.

رویداد ایده‌پردازی «الگوی آشتی و مصالحه» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام صادق امینی، مدیر خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان، امروز ۲۷ اسفند، اظهار کرد: تحکیم و تقویت خانواده از مهم‌ترین سفارش‌های دین اسلام و یکی از لوازم قوام جامعه و فرهنگ است. وقتی که بین زن و شوهر نشانه‌های اختلاف آشکار می‌شود و پیش از رسیدن به بحران و انشقاق بین آنها به سفارش قرآن کریم باید با حَکمیت و مصالحه از بروز آسیب طلاق و جدایی پیشگیری کرد.

وی افزود: از دیرباز و در سنت و سیره جامعه اسلامی، حکمیت با ورود ریش سفیدان و بزرگ‌ترها رواج داشته است. امروزه به اقتضای فرهنگ، سبک زندگی، دامنه تغییرات اجتماعی و روحیه و شخصیت نسل نوخاسته، لازم است شیوه و الگوی حکمیت و آشتی به‌روز شده و متناسب با زمان اجرا شود.

مدیر خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان بیان کرد: بر این اساس در این رویداد به دنبال آن هستیم با مشارکت آحاد مختلف جامعه به‌ویژه اولیاء تربیتی، مبلغان دینی، مشاوران و فعالان فرهنگی بهترین و موثرترین الگوهای مصالحه را به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند به صورت فردی و گروهی ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود را برای دستیابی به الگوی مصالحه و آشتی متناسب با اقتضای امروز فرهنگ و جامعه، به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

امینی تأکید کرد: به‌منظور تبیین دقیق موضوع رویداد و مشارکت دقیق‌تر در ایده‌پردازی، تعدادی فایل صوتی و تصویری از اساتید مرتبط در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود و انتظار می‌رود با دقت به این مباحث گوش داده و با توجه به موضوع و محور اصلی رویداد، ایده‌های خود را ارسال کنند.

علاقه‌مندان به ایده‌پردازی در این حوزه می‌توانند تا 5 فروردین 1400 با مراجعه به نشانی اینترنتی Dte.bz/ashti اطلاعات تکمیلی را مطالعه و ایده اولیه خود را ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha