برگزاری طرح «امنیت، سلامتی، نشاط بهاری» با ۲۷۰ هزار نیروی ناجا
کد خبر: 3961141
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با مراجع تقلید در قم بیان کرد؛

برگزاری طرح «امنیت، سلامتی، نشاط بهاری» با ۲۷۰ هزار نیروی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مراجع عظام تقلید از برگزاری طرح موفق «امنیت، سلامت، نشاط بهاری» ناجا با همکاری ۲۷۰ هزار نیروی پلیس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ظهر امروز پس از دیدار با برخی از مراجع و علمای قم بیان کرد: نیروی انتظامی با رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش مجاهدانه در سال ۹۹ اقدامات بزرگی انجام داد که علاوه بر ماموریت‌های جاری در حوزه کرونا، یکی از دستگاه‌هایی بود که بیشترین خدمات‌رسانی را داشت و تعداد شهدای ناجا بیانگر این موضوع است.

وی با اشاره به خدمات پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا در قرارگاه امام رضا (ع) نیرو‌های مسلح در این ماموریت تلاش زیادی صورت گرفت.

فرمانده ناجا اضافه کرد: طی مدت مذکور برخورد با محتکران که اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می‌کردند در دستور پلیس قرار گرفت و همچنین با افرادی هم که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی داشتند، برخورد شد.

سردار اشتری با بیان اینکه نیرو‌های ناجا در هر شرایطی خود را سپر مردم می‌کنند و برای نیروی انتظامی روز تعطیل و غیرتعطیل معنا ندارد، تصریح کرد: در طول سال گذشته با محتکران اقلام بهداشتی برخورد و نقره داغ شدند و افرادی را هم که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی داشتند، را شناسایی و دستگیر کردیم.

وی گفت: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی چه داخل شهر‌ها و چه بیرون از شهر‌ها نیروی انتظامی تلاش مضاعفی داشت همچنین در حوزه ارتقاء امنیت، تقویت مرزها، زیرساخت‌ها و برخورد با اراذل تلاش‌های موثری داشتیم.

فرمانده ناجا با اشاره به طرح ناظر پلیس تصریح کرد: این طرح با کمترین تنش در حال اجراست و یکی از اقدامات مطلوب پلیس بوده که ثمرات بسیاری به همراه داشته است.

سردار اشتری با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ نیروی انتظامی در آماده‌باش کامل است، گفت: ۲۷۰ هزار نفر از کارکنان در بحث امنیت و خدمت رسانی در جاده‌ها و شهر‌ها در آماده‌باش هستند و شعار ناجا در این مدت "امنیت و سلامت، نشاط بهاری" است که ان شاء الله بعد از این ایام خودمان را برای امنیت و برگزاری انتخابات در قبل، حین و بعد از آن آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۴۰۰ افزود: بعد از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می‌شویم و همانند گذشته تامین امنیت "قبل، حین و بعد" از انتخابات با ناجاست.

سردار اشتری به برنامه‌ریزی های صورت گرفته این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم انتخاباتی پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم و پیش‌بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

انتهای پیام
captcha