جشنواره «مشق انتظار» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3962151
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

جشنواره «مشق انتظار» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جشنواره «مشق انتظار» که از نیمه شعبان آغاز شده تا نیمه ماه مبارک رمضان در این استان ادامه خواهد داشت.

جشنواره «مشق انتظار» در یزد برگزار می‌شودسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزد به عنوان دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت معرفی شده، اقدامات و برنامه‌ها در این زمینه طراحی و در حال انجام است.

وی از برگزاری جشنواره «مشق انتظار» خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور از نیمه شعبان آغاز شده تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

غفاریان سه بخش ادبی، هنری و دعا و نیایش را از بخش‌های این جشنواره اعلام کرد و گفت: این جشنواره در بخش «ادبی» اعم از رشته‌های مقاله‌نویسی ویژه فرهنگیان، دلنوشته و خاطره‌نویسی، خوانش کتاب مهدوی؛ بخش «هنری» در رشته‌های  نقاشی، عکاسی، دابسمش، موشن‌گرافی و انیمیشن، طراحی پوستر و پروفایل مهدوی و بخش «دعا و نیایش» در رشته قرائت ادعیه مهدوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آیین‌نامه جشنواره و  برای اطلاعات بیشتر به کانال انتظار و مهدویت به آدرس ️ @entezarvamahdaviatmedu در شبکه اجتماعی شاد مراجعه کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: اختتامیه این جشنواره، نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار و برترین‌ها معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha