تهیه سبد غذایی دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی برای محرومان
کد خبر: 3963786
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

تهیه سبد غذایی دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی برای محرومان

دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی در آستانه ماه مبارک رمضان، سبدغذایی جهت حمایت از نیازمندان را تهیه و توزیع می‌کند.

ارسال/ تهیه سبد غذایی دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی برای محرومانبه گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد نورموسوی، مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی، 22 فروردین‌ماه در حاشیه بسته‌بندی و آماده‌سازی سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی بیت آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی در سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود مراجع تقلید نسبت به مشکلات و گرفتاری مردم در مسائل معیشتی بی‌تفاوت هستند، در حالی که ماجرا دقیقاً برعکس است.

مسئول روابط عمومی دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی بیان کرد: مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، دغدغه مشکلات مردم و جامعه را دارند و نسبت به اتفاقات بی‌تفاوت نیستند.

وی ادامه داد: بیت مرحوم آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی از زمان پدرشان مرحوم حضرت آیت‌لله حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی در ماه مبارک رمضان، سبدهای غذایی و کمک مالی با عنوان سفره کریمانه (ضیافت رمضان) داشتند.

نورموسوی ادامه داد: این بیت از ۶۰ سال پیش، این کمک‌ها را با حمایت و مساعدت مقلدین و خیرین شروع کرد و هنوز هم ادامه دارد و امسال سبد غذایی به ۱۵۰۰۰ خانوار اهدا می‌شود که شامل ۷۰ تن برنج به همراه روغن، سویا، ماکارونی و رب گوجه فرهنگی است.

وی یادآوری کرد:‌ علاوه بر این،‌ مبلغ 500 میلیون تومان بن خرید فروشگاه زنجیره‌ای تقدیم این خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام
captcha