افزایش تبلیغات فرهنگی در بشقاب رسانه‌ای امری ضروری است
کد خبر: 3963834
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

افزایش تبلیغات فرهنگی در بشقاب رسانه‌ای امری ضروری است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان با هدف تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی در فضای مجازی، گفت: در دوران کرونایی سهم تبلیغات فرهنگی در بشقاب رسانه‌ای افزایش یافته و این به معنای ضرورت این امر در مدیریت خانواده‌ها و جامعه است.

افزایش تبلیغات فرهنگی در بشقاب رسانه‌ای امری ضروری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۳ فروردین‌ماه، با اشاره به اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان، با هدف تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی در فضای مجازی، گفت: در دوران کرونایی سهم تبلیغات فرهنگی در بشقاب رسانه‌ای افزایش یافته و این به معنای ضرورت این امر در مدیریت خانواده‌ها و جامعه است. گفت: فرهنگ ایرانی و اسلامی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و به تصویر کشیدن این ظرفیت‌ها در ارتقای سطح مسائل فرهنگی و هنری در جامعه، کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، افزود: اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل با موضوع تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در قالب سه بخش متن، تصویر و ویدئو برگزار می‌شود که در بخش متن مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک، در بخش تصویر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و در بخش ویدئو، موشن‌گرافی، فیلم‌کوتاه و انیمیشن قابل ارسال به دبیرخانه پویش استان است.

وی تصریح کرد: شرکت برای پویش و ارسال آثار برای عموم، رایگان بوده و در پایان پویش ضمن نشر آثار برتر در وب سایت پویش، جوایز نقدی و لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

بحرالعلومی، در خصوص محور‌های تولید آثار و محتوا در این پویش، یادآور شد: ظرفیت‌های نشاط و شادی درجامعه و اقوام ایرانی با تکیه بر آداب و رسوم وسنن، ظرفیت‌های نشاط و شادی فرهنگ و هنر ایرانی، محیط زیست و ظرفیت‌های نشاط وشادی، ظرفیت‌های نشاط وشادی معماری و فرهنگ ایرانی، نقش زنان شاغل و خانه دار در نشاط وشادی، کودکان و ظرفیت‌های نشاط وشادی، ظرفیت‌های شادی و نشاط در مهدکودک ها، مدارس ودانشگاه ها، تصویر سازی و ظرفیت‌های شادی ونشاط درایام کرونا، ظرفیت‌های شادی ونشاط در کادر درمان، گلیم بافی و صنایع دستی و شادی و نشاط اجتماعی و... از محور‌های پویش است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تاکید کرد: بخش‌های نقاشی کودکان با موضوع شادی و نوروز، نقاشی از سفره هفت سین، فیلم وعکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فلیم سفره هفت سین، عکس نوروزی، عکس و فیلم از بازی‌های بومی و محلی، عکس و فیلم از غذا‌ها و شیرینی‌های محلی، عکس و فیلم لباس‌های محلی و اقوام، آداب و سنن اقوام در نوروز و فصل بهار، جشن‌های ملی و مذهبی، عکس و فیلم از صنایع دستی محلی و سنتی، فیلم وعکس ازشعرخوانی و مراسمات شاد و محلی، عکس نوشت ها، دابسمش‌های طنز و هنری، شعر‌های طنز وشاد، فیلم از شعرخوانی شاد و طنز، آداب و سنن اقوام ایرانی در استقبال از فصل بهار نیز با عنایت شوراری برگزاری به موضوعات اضافه گردیده است.

وی بیان کرد: مهلت دریافت آثار تا 12 اردیبهشت‌ماه خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با هشتگ‌های #نشاط اقوام _ایرانی، #امیدنشاط_ اجتماعی و #نشاط_ ایرانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و سپس از طریق سایت اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل به آدرس Ardcontent.ir بارگزاری و یا با شماره ۳۳۵۲۲۰۳۹-۰۴۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha