برگزاری وبینار آموزشی «مراحل و ابعاد تربیت کودک» در فرهنگسرای سرو
کد خبر: 3963856
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

برگزاری وبینار آموزشی «مراحل و ابعاد تربیت کودک» در فرهنگسرای سرو

ششمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «مراحل و ابعاد تربیت کودک» به همت فرهنگسرای سرو در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، ششمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «مراحل و ابعاد تربیت کودک» چهارشنبه، 25 فروردین‌ماه، ساعت 9:30 در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

در این نشست به مباحثی چون تربیت‌های اعتقادی، اخلاقی، احکامی، جنسی، عقلانی، رزمی و دفاعی، تربیت سیاسی، روش‌های تربیت کودکان که دوران کودکی به دو بخش زیر شش سال و بالای شش سال تقسیم می‌شود از سوی حجت‌الاسلام والمسلمين حسن جمالی، كارشناس توليد قرارگاه عفاف و حجاب سازمان صداوسيما مطرح خواهد شد.

حسن جمالی تحصیلات حوزوی اشتغال به سطح سه حوزه بوده که تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، فیلم‌نامه نویس در حوزه انیمیشن، مستندساز، تهیه‌کننده، کارگردان، فعال رسانه‌ای در حوزه دین، نویسنده چندین فیلم‌نامه، تهیه‌کننده مستندهای با موضوع جریان‌های تکفیری، نمازجمعه و...، تولید موشن گرافیک، انیمیشن و تیزر با موضوعات دینی، نویسنده کتاب پویانمایی و تربیت دینی کودک و منتقد دو دوره جشنواره فیلم فجر فعالیت داشته است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند به لینک https://online.shahramookht.ir/ch/hijab وارد شوند و پس از ورود گزینه مهمان را انتخاب کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا
انتهای پیام
captcha