اختتامیه جشنواره ملی حماسه‌گویان برگزار می‌شود
کد خبر: 3963987
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
سوم خرداد:

اختتامیه جشنواره ملی حماسه‌گویان برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین جشنواره ملی حماسه‌گویان، با محوریت خاطرات دفاع مقدس، روز سوم خردادماه سال جاری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره ملی حماسه گویان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، نخستین جشنواره ملی حماسه‌گویان، با محوریت خاطره‌گویی دفاع مقدس در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزی به‌همت حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود. این جشنواره فراخوان خود را در مرداد سال 99 منتشر کرد و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، 13 آبان 99 بود.

تعداد 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از آن میان، 169 اثر برای داوری نهایی انتخاب شدند و برگزیدگان جشنواره نیز از میان این آثار انتخاب می‌شوند.

در بخش بزرگسالان، در مجموع 417 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از پایان مرحله انتخاب و بازبینی، 86 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت و اکنون این آثار در حال داوری است. در بخش دانش‌آموزی نیز در مجموع، 383 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از پایان مرحله انتخاب و بازبینی، 83 اثر به مرحله دوم داوری راه پیدا کرد.

داوری مرحله نهایی بخش بزرگسالان با انتخاب و معرفی هیئت داوران این بخش آغاز شده است. فرزان معظم، حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، سیدمهدی ابطحی، سیدعظیم فاطمی و محمود افقری، داوران بخش بزرگسالان این جشنواره هستند.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی حماسه‌گویان، با محوریت خاطرات دفاع مقدس، روز سوم خردادماه سال جاری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود که برگزاری آن به‌صورت حضوری بستگی به تغییر رنگ‌‍‌بندی‌های کرونایی دارد.

انتهای پیام
captcha