ارسال 600 اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان
کد خبر: 3964375
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

ارسال 600 اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال بیش از 600 اثر توسط 153 نفر از فعالان رسانه ای سراسر کشور به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان خبر داد.

ارسال 600 اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شب گذشته 24 فروردین در جمع خبرنگاران به صورت مجازی از ارسال بیش از 600 اثر توسط 153 نفر از فعالان رسانه‌ای سراسر کشور به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان خبر داد.

وی ادامه داد: این جشنواره با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم برگزار و مهلت ارسال آثار به آن بیست و هفتم فروردین ماه به پایان می‌رسد.

فلاح با بیان اینکه تاکنون 613 اثر در بخش‌های عکس، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، کلیپ، پادکست، طرح، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارائه شده اظهار کرد: از این تعداد 413 اثر توسط 128 نفر در بخش اصلی شامل 128 عکس، 89 گزارش، 72 مصاحبه، 53 سرمقاله و یادداشت، 48 تیتر و 23 خبر و نیز ۲۰۲ اثر در بخش ویژه شامل 73 کلیپ، 50 پادکست، 40 طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، 23 موشن‌گرافیک و هشت انیمشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارسال شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: فعالان رسانه‌ای استانهای تهران با 222 اثر ، سمنان با 70 اثر و خراسان رضوی با 59 اثر بیشترین آثار ارسالی را در بین استانهای کشور به این جشنواره داشته‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متذکر شد: چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در دو بخش اصلی و ویژه برگزار و علاقه‏‌مندان می‌ توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir تا 27 فروردین ماه جاری به این جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha