راه نجات از مشکلات، بازگشت به فرهنگ قرآنی است
کد خبر: 3965326
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

راه نجات از مشکلات، بازگشت به فرهنگ قرآنی است

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: قرآن همه معارف مورد نیاز جامعه در همه دوران‌ها و زمان‌ها را در خود دارد و راه نجات ما از بلایای مختلف انس با قرآن و بازگشت دوباره به فرهنگ قرآنی است.

راه نجات از مشکلات بازگشت به فرهنگ قرآنی است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان، گفت: اگر انسان مومن باشد از الطاف انسان‌ساز قرآن برخوردار می‌شود.

معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در جامعه‌ای که نظام اسلامی در آن حاکم شده باید مردم با قرآن و احکام دینی انس گرفته و مسیر خود را از اهل بیت(ع) جدا نکنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: برخی از مشکلات و دشواری‌ها به گونه‌ای است که انسان حتی با عقل جمعی و مشاوره با دیگرانی چون استادان آگاه و کارشناسان نمی‌تواند راهی برای بیرون آمدن از آن بیابد اما کسی که با قرآن انس می‌گیرد، هر لحظه خودش را زنده و احیا کرده، در خودش روح می‌دمد و جان را طراوت می‌بخشد.

وی ادامه داد: قرآن همه معارف مورد نیاز جامعه در همه دوران‌ها و زمان‌ها را در خود دارد و راه نجات ما از بلایای مختلف انس با قرآن و بازگشت دوباره به فرهنگ قرآنی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: برای انس با قرآن باید نیت خالصانه داشت و به مفاهیم قرآن کریم توجه و برنامه زندگی خود را بر اساس سبک قرآن مدیریت کرد اما کسانی که بدون ایمان و از روی اجبار و یا تظاهر خود را به قرآن نزدیک کنند، سودی نخواهند برد.

انتهای پیام
captcha