گفتمان انقلاب را با تربیت حاج قاسم‌ها به دنیا مخابره می‌كنیم
کد خبر: 3968240
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

گفتمان انقلاب را با تربیت حاج قاسم‌ها به دنیا مخابره می‌كنیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) با اشاره به نقش سپاه در ترویج گفتمان انقلابی‌گری گفت: سپاه با تربیت سربازانی مانند حاج قاسم گفتمان انقلابی‌گری را در جهان مخابره می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، حجت‌الاسلام رمضانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز عصر دیروز، 10 اردیبهشت‌ماه در محفل انس با قرآن و گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی و تبیین فرهنگ نهادی که به‌همت روابط عمومی و عقیدتی سیاسی به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری در سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز برگزار شد، گفت: جهان منتظر تولد افرادی همچون حاج قاسم برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

وی به نقش سپاه در ترویج انقلابی‌گری و فرهنگ معارف اسلامی اشاره كرد و افزود: در مکتب امامین انقلاب افرادی همچون شهید مطهری(ره) که با قلمش و شهید حاج قاسم با قدمش جهان رامتحول می‌کند به چشم می‌خورد و این مهم یعنی تلفیق علم  و مبارزه میدانی که جهاد کبیر را می‌سازند مقدمات زمینه آمدن منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند.

رمضانی با بیان اینكه سپاه با تربیت سربازانی مانند حاج قاسم گفتمان انقلابی‌گری را در جهان مخابره می‌کند، افزود: امروز ترویج انقلابی‌گری و تبلیغ ارزش‌های معارف اسلامی، با خنده به دشمن و گفتمان مذاکره اتفاق نمی‌افتد بلکه کافی است تا با عمل و تبعیت محض از فرامین امامین انقلاب مرد میدان شد تا افکار و رفتار را توام با هم به جهان مخابره کرد که نمونه بارز آن شهید حاج قاسم بود که معادلات فرهنگ منحط غرب را در هم کوبید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در مورد اصل مذاکره گفت: مگر می‌شود با دشمن که تمام افکارش را متمرکز به از بین بردن فقه متعالی کرده تا اسلامی در جهان باقی نماند مذاکره کرد، درجایی که دشمن به دنبال این است تا  هر لحظه و در هر مکان ضربه به طرف مقابل وارد کند مذاکره معنایی ندارد.

وی همچنین به وضعیت معیشت مردم اشاره کرد و گفت: خدای متعال دستان  پلید معاندین و منافقین چه در داخل و چه در خارج را رو می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا به اهداف شومشان برسند.

رمضانی اظهار كرد: کسانی که در اوایل جنگ و در دوران دفاع مقدس نبودند و در کشورهای اروپایی مشغول به تحصیل بودند چگونه می‌توانند طبقه پایین جامعه را درک کنند و به درد مردم رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: مردمی که پای اهداف امام و انقلابشان در شرایط سخت و بحران ایستادگی کرده‌اند هرگز مستحق عذاب و تنگی معیشت نیستند. مسئولان امر معیشت که وظیفه دارند اگر به وظایفشان به خوبی عمل نکنند نه تنها فردای قیامت بلکه در همین دنیا هم پاسخ عقوبت اعمالشان را خواهند دید.

انتهای پیام
captcha