یادمان «غم شریکی» در گذر سعدی اصفهان برپا شد
کد خبر: 3971231
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
به‌منظور گرامیداشت یاد قربانیان حادثه تروریستی کابل؛

یادمان «غم شریکی» در گذر سعدی اصفهان برپا شد

حوزه هنری استان اصفهان به‌منظور ابراز همدردی مردم و هنرمندان ایران با مردم افغانستان در حادثه تروریستی کابل، یادمان «غم شریکی» در گذر سعدی اصفهان برپا کرده است.

یادمان غم شریکی در گذر سعدی اصفهان برپا شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، با هدف گرامیداشت یاد قربانیان حادثه تروریستی مکتب سیدالشهدای کابل و شهادت دختران معصوم و به‌منظور ابراز همدردی مردم و هنرمندان ایران با مردم شریف افغانستان، حوزه هنری در حرکتی نمادین اقدام به برپایی یادمان «غم شریکی» کرده است.

این یادمان در گذر سعدی و در مجاورت ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان استانداری برپا و با پرچم ایران و افغانستان، نمادهای عزاداری، تصاویر، طرح‌های گرافیکی و بازتاب رسانه‌ای مربوط به این حادثه تلخ مزین شده است.

مردم اصفهان و مهاجرین افغانستانی با نثار شاخه‌های گل و روشن کردن شمع در این یادمان به ادای دین و همدردی با این عزیزان می‌پردازند. همچنین در این یادمان، فضای ویژه‌ای برای ثبت یادنوشته‌های مردم و بازدیدکنندگان آماده شده است.

بر اساس این گزارش، عصر روز شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، مراسم ویژه‌ای در همین مکان برای هفتمین روز درگذشت جان‌باختگان این حادثه با حضور هنرمندان، شاعران و فرهیختگان ایران و افغانستان برگزار خواهد شد که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha