«بهشت اجابت» ارمغان معنوی برای همشهریان اصفهانی
کد خبر: 3971766
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

«بهشت اجابت» ارمغان معنوی برای همشهریان اصفهانی

معاون سیمای صدا و سیمای استان اصفهان پخش برنامه بهشت اجابت در سحرهای ماه مبارک رمضان را ارمغان معنوی برای همشهریان اصفهانی دانست و تنوع موضوعی برنامه را عامل استقبال مخاطبان از آن قلمداد کرد.

«بهشت اجابت» ارمغان معنوی برای همشهریان اصفهانی

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سیدمهدی سیدین‌نیا، معاون سیمای صدا و سیمای استان، با اشاره به پخش برنامه «بهشت اجابت» در سحرهای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پخش این ویژه‌برنامه سحرگاهی، ارمغان معنوی برای همشهریان اصفهانی داشت.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با حمایت مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد به‌مدت یک ماه اجرا شد، افزود: بخش‌های مختلف برنامه بهشت اجابت از جمله مناجات سحر، وصیت‌نامه شهدا، ارتباط با قرآن، تنوع بحث‌های کارشناسی برنامه و معرفی بزرگان مدفون در تخت فولاد، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

سیدین‌نیا تصریح کرد: این برنامه در طول 80 تا 100 دقیقه توانست مخاطب را با خود همراه کند که در نظرسنجی‌ها نیز با اقبال عمومی مواجه شد.

معاون سیمای صدا و سیمای اصفهان با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این استان در اجرای مجموعه شهر قشنگ، گفت: انتخاب مجری و مهمانان این برنامه از نقاط قوت آن بود که در طول پخش لحظات خوشی را برای ببیندگان فراهم کرد.

وی با تأکید بر لزوم پخش برنامه‌های طنز در شبکه اصفهان، ادامه داد: پخش مجموعه «شهر قشنگ» ادامه پیدا خواهد کرد.

سیدین‌نیا اظهار کرد: جای خالی تهیه برنامه‌هایی با طنز قوی در شبکه اصفهان احساس می‌شود که باید از ظرفیت‌های طنز برای برنامه‌سازی به شکل بهتری بهره‌مند شویم.

وی همکاری‌های صدا و سیما و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان را مثبت قلمداد کرد و گفت: شهرداری اصفهان پشتیبان بسیار خوبی برای صدا و سیما بوده و صدا و سیما نیز توانسته تعامل خوبی برقرار کند که منجر به همکاری‌های نزدیکی بین این دو سازمان شده است.

یادآور می‌شود، برنامه «بهشت اجابت» در ۲۹ قسمت ویژه ایام ماه مبارک رمضان، ساعت ۳:۳۰ بامداد به‌صورت زنده از شبکه اصفهان پخش می‌شد.

انتهای پیام
captcha