پیام تسلیت وزیر میراث فرهنگی به‌مناسبت درگذشت مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان
کد خبر: 3975220
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

پیام تسلیت وزیر میراث فرهنگی به‌مناسبت درگذشت مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر میراث فرهنگی به‌مناسبت درگذشت مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان

به‌ گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت فریدون اللهیاری، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به خانواده و همکاران آن مرحوم آمده است:

«خانواده بزرگ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سوگ یکی از چهره‌های فرهنگی و مدیران خدوم و دلسوز خود داغدار شد. زنده‌یاد دکتر فریدون اللهیاری پس از ۵۳ سال زندگی پربار جان به جان‌ آفرین تسلیم کرد و کوله‌باری از تلاش و خدمت برای استان اصفهان و مردم شریف این خطه ارزشمند از ایران اسلامی به‌عنوان باقیات‌الصالحات به‌جای گذاشت.

بیش از سه دهه از عمر آن مرحوم در عرصه خدمات اجتماعی، علمی و فرهنگی گذشت و با عنایت به تخصص و درایت ایشان، طی سال‌های خدمت در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز از سال ۱۳۹۳ تاکنون منشأ خدمات ماندگار و ارزنده‌ای بود.

درگذشت مدیر فرهیخته، تلاشگر و خدوم، زنده‌یاد دکتر فریدون اللهیاری را به خانواده مکرم و همکاران آن مرحوم در مجموعه وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین مردم فرهنگ‌دوست اصفهان تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند منان برای روح ایشان رحمت و آرامش و برای بازماندگان معزی صبر و اجر مسئلت دارم.»

یادآور می‌شود، فریدون اللهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان که از بیماری سرطان رنج می‌برد و بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری بود، عصر دیروز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha