ائتلاف 14 فوریه بحرین درگذشت حجت‌الاسلام محتشمی‌پور را تسلیت گفت
کد خبر: 3976617
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

ائتلاف 14 فوریه بحرین درگذشت حجت‌الاسلام محتشمی‌پور را تسلیت گفت

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محتشمی‌پور را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم عربی، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای به نمایندگی از ملت بحرین، درگذشت روحانی مبارز، حجت الاسلام «سید علی اکبر محتشمی پور» را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع عظام تقلید و ملت ایران تسلیت گفت.
 
در این بیانیه آمده است: حجت الاسلام محتشمی پور عمر شریف خود را در عرصه علم و جهاد و خدمت به دین اسلام و دفاع از این دین مبین صرف کرد و حتی بارها در معرض اقدامات تروریستی قرار گرفت. ایشان کارنامه‌ای مملو از بخشش و فداکاری از خود برجای گذاشته است.
 
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ضمن تسلیت به خانواده حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور، از خداوند متعال مسئلت کرده است که این عالم فقید را با پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت مطهر ایشان محشور و جایگاه والایی به ایشان عطا فرماید.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور وزیر پیشین کشور و عضو مجمع روحانیون مبارز بر اثر ابتلا به کرونا صبح روز دوشنبه 17 خرداد، در ۷۵ سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام
captcha