مشارکت 58 درصدی مردم بوشهر در انتخابات 1400، قابل ستایش است
کد خبر: 3978685
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
استاندار بوشهر:

مشارکت 58 درصدی مردم بوشهر در انتخابات 1400، قابل ستایش است

استاندار بوشهر با ستودنی خواندن مشارکت 58 درصدی مردم بوشهر در انتخابات 1400 گفت: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر بار دیگر بلوغ سیاسی خود را در پای صندوق‌های رأی در انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور و اعضاى ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر ظهر شنبه، 29 خرداد با حضور در جمع اصحاب رسانه در بوشهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان و زحمات دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر بار دیگر بلوغ سیاسی خود را در پای صندوق‌های رأی در انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور و اعضاى ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند و سبب ناامیدی دشمنان ایران شدند.

گراوند به آمار مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات اشاره کرد و افزود: از 797 هزار 951 نفر واجدان شرایط رأی استان بوشهر 58.6 درصد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شرکت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط سخت رأی‌گیری در بوشهر گفت: مردم در شرایط سخت کرونایی و تحمل گرمای بالای هوا، به محل اخذ رأی آمدند و در تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستای خود نقش‌آفرین شدند و تابلوی زیبایی از وطن‌خواهی و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند.

گراوند در ادامه به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در فرآیند رای گیری اشاره کرد و افزود: عوامل اجرایی، نظارت، امنیتی و پشتیبانی کادر درمان زمینه و شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند همراه با سلامت رأی‌دهندگان و عوامل برگزاری انتخابات را فراهم کردند که جای قدردانی دارد.

وی مشارکت مطلوب مردم در انتخابات 28 خرداد را پشتوانه‌ای برای دولت آینده‌ برشمرد و تصریح کرد: مردم انتظار دارند دولت آینده زمینه برطرف کردن مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و رونق فضای کسب و کار را فراهم کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: امید است اعضای شوراهای شهر و روستا هم بتوانند در تحقق خواسته‌های به حق مردم اقدامات جدی و مؤثر و تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha