قدردرانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات
کد خبر: 3978784
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

قدردرانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی، از حضور پرشور، آگاهانه و غرورآفرین ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کردند. ‎

قدردرانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از حضور پرشور مردم در انتخاباتبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور پرشور، آگاهانه و غرور آفرین ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کردند. ‎

متن کامل این پیام مشترک به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بحمدالله به‌رغم همه نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان و معاندین؛ ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور در صحنه انتخابات؛ باردیگر بدخواهان را مأیوس کرد و در مسیر آرمان‌های شهدای والامقام، امام شهدا و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب، گامی ماندگار برداشت.

ملت ایران در طول بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی؛ همواره در گذرگاه‌های صعب و سخت با حضور خردمندانه و هوشیارانه خویش به‌ویژه در صحنه انتخابات که مهم‌ترین تجلی حضور در تعیین سرنوشت و حرکت در مسیر اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است، نقش و مشارکتی پرشور و عزت‌آفرین داشته است.

اینجانبان با قدردانی از مشارکت گسترده آحاد ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران در پای صندوق‌های اخذ رای، تشکر از تلاش‌ها و مساعی همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و تبریک به منتخب مردم؛ برای نظام جمهوری اسلامی ایران؛ عزت روزافزون و برای رئیس جمهور برگزیده ملت ایران، از درگاه خداوند قادر متعال، توفیق در راستای تداوم خدمتگزاری و شکوفایی، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف مسئلت داریم».

انتهای پیام
captcha