پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به رئیس جمهور منتخب ایران
کد خبر: 3978813
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به رئیس جمهور منتخب ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام و المسلنین رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش ایکنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آیت‌الله آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته

سلام علیکم و رحمه الله

با تقدیم احترام و تهنیت ایام دهه نورانی کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام؛ انتخاب قاطع و شایسته جنابعالی در انتخابات پرشور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران، از سوی خود و اعضای شورای سیاستگذاری، نمایندگان معزز ولی فقیه در استان‌ها و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور تبریک می‌گویم.

خاطره خوب مردم ما از مجاهدت عاشقانه‌تان به آستان قدس رضوی علیه السلام و خدمتگزاری صادقانه در دستگاه قضا با نگاه و رویکرد و اقدام تحول‌خواهانه، موجب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی از همه اقشار و اقوام و مذاهب به جنابعالی گردید.

رجاء واثق دارم در این شرایط خطیر و حساس، با همان نگاه و اقدام جهادی و با انتخاب یاران مجاهد و کارآمد و با نشاط، زمینه دولت جوان حزب‌اللهی را که نسخه علاج مشکلات کشور اسلامی است، فراهم خواهید کرد.

توفیقات روزافزون و سلامتی شما، همراه با هدایت‌ها و دستگیری‌های امام رئوف و عنایات امام زمان علیهماالسلام و امداد شهدای عزیزمان را در تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن با زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند علیم و قدیر خواستارم.

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور
29/3/1400

انتهای پیام
captcha