رئیس‌جمهور منتخب مسیر اعتلا را در راستای آموزه‌های قرآنی فراهم سازد
کد خبر: 3978859
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
در بیانیه قدردانی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی از حضور ملت در انتخابات مطرح شد؛

رئیس‌جمهور منتخب مسیر اعتلا را در راستای آموزه‌های قرآنی فراهم سازد

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات، خلق این شکوه بی‌نظیر سیاسی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی بیانیه‌ای حضور مردم در انتخابات 28 خردادماه، خلق این شکوه بی‌نظیر سیاسی را تحسین کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم ﴿سوره مبارکه محمد- آیه 7﴾
بار دیگر امت بصیر و قدرشناس ایران سرافراز حماسه‌ای بی‌نظیر آفرید و با حضور گسترده و غرور آفرین و چشم نواز بر سر صندوق‌های رأی‌ و در راستای ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب و با هدف تعیین سرنوشت خود، دشمنان، معاندین و بدخواهان نظام اسلامی را ناامید کرد.

حماسه پرشکوه ملت نستوه و بزرگ ایران در 28 خردادماه سال 1400، بیانگر پای‌بندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، نشانگر حسن اعتماد به رئیس جمهور منتخب و در وهله اول ارسال پیام تداوم مقاومت در مقابل استکبار و نیز اقتدار خود در میدان داری در عرصه‌های ملی و بین المللی است و مهمتر اینکه مطالبه از دولت منتخب جهت تلاش در سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی است.

این پیروزی بزرگ در شرایطی تحقق یافت که دشمنان با هجمه‌های تبلیغات گسترده و تحریم انتخابات، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، اما حضور آگاهانه مردم با الهام‌گیری از راه شهیدان هم چون همت‌ها، صیادها و.. بطور مشخص مدافعان حرم و حاج قاسم سلیمانی و لبیک‌گویی به فرمان ولایت، خط بطلان بر نقشه شوم دشمنان کشید و پشتوانه عظیمی برای‌ نظام تمدن جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده شد.

ضمن تبریک این کامیابی و درک نصرت الهی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور منتخب حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی و امت بصیر و انقلابی، رجاء واثق داریم دولت منتخب انقلابی با استعانت از حضرت باریتعالی، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای آموزه‌های قرآنی و دینی فراهم خواهد ساخت و با تکیه بر الطاف الهی و توجهات ائمه معصومین(ع) به تمامی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و در رأس‌ آن معیشتی و فرهنگی فائق خواهند آمد و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی و ترویج فرهنگ قرآن کریم به جهانیان اثبات خواهد شد.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بار دیگر ضمن تبریک این حماسه بزرگ و کم نظیر به نمایندگی از هزاران مؤسسه و خانه‌های قرآن و عترت آمادگی خود را در مساعدت به دولت انقلابی و در راستای منویات رهبر عزیز و سیاست‌های راهبردی اعلام می‌دارد.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت
خرداد‌ماه 1400»

انتهای پیام
captcha